پوشش افسانه بایگان بر سر مزار استاد شجریان + عکس

پوشش متفاوت افسانه بایگان بر سر مزار استاد شجریان را در ادامه می بینید.

پوشش افسانه بایگان بر سر مزار استاد شجریان + عکس

پوشش متفاوت افسانه بایگان بر سر مزار استاد شجریان را در ادامه می بینید. افسانه بایگان بازیگر سینما و تلویزیون است. افسانه بایگان با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش و بر سر مزار استاد شجریان نوشت: هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق...افسانه بایگان (زاده ۲۶ دی ۱۳۴۰ در تهران) هنرپیشه اهل ایران است.

965e02e3-592a-44cb-8882-38c5676470e3

افسانه بایگان ۲۶ دی ۱۳۴۰ در تهران متولد شد. زمانی که پانزده ساله بود در مسابقه دختر شایسته ایران شرکت کرد و نفر دوم شد. در آن سال، جلوه پالیزبان، فینالیست کرمانشاهی، به عنوان دختر شایسته ایران برگزیده شد. در این مراسم رسم بر این بود که دختر شایسته سال گذشته، شنل مخصوص را بر دوش دختر شایسته جدید می‌گذاشت.

 

حمایت شوکه کننده داور جنجالی عصرجدید از تتلو سوژه شد + فیلم

 

 

بیوگرافی و عکس های جدید افسانه بایگان و همسرش مصطفی شایسته

وی در یازده سالگی در فیلم کوتاه «بوق» کاری از «علی علیزاده» به ایفای نقش پرداخت؛ ولی فعالیتش در سینما و تلویزیون را در سال ۱۳۶۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی پر بینندهٔ «سربداران» آغاز کرد. یک سال بعد نخستین نقش سینمایی را در فیلم «گمشده» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده در سال ۱۳۶۴ به‌دست‌آورد و به یکی از پرکارترین بازیگران زن سینمای ایران و سوپراستار در دههٔ شصت تبدیل شد. وی اواخر دهه هفتاد تا اوایل دهه هشتاد به علت شرایط کاری چند سال از سینما فاصله گرفت چون به گفته خودش حتی فراموش شدن برای او بهتر از ماندن به هر قیمتی بوده‌است.

 

چهره جدید افسانه بایگان + عکس

همسر افسانه بایگان، مصطفی شایسته است که در سال ۱۳۳۷ در تهران متولد شد و فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۷ با فیلم «روز با شکوه» به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد و سپس با ساخت فیلم «مادر» به کارگردانی علی حاتمی و ساخت و توزیع ده‌ها فیلم سینمایی ایرانی با کارگردان‌های مختلف سینمای ایران به فعالیت خود ادامه داد. این زوج صاحب پسری به نام امیرعلی هستند که در ایالت میشیگان آمریکا زندگی می‌کند. بایگان در کنار بازیگری، طراحی صحنه و لباس را هم در فیلم «شکوه بازگشت» تجربه کرده‌است. فضل‌الله بایگان کارگردان سینما و تئاتر، عموی پدر او است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها