توهین وقیحانه و شرم آور تتلو به مرگ استاد شجریان + عکس جنجالی

تتلو خواننده جنجالی و پرحاشیه باز هم خطوط قرمز را شکست و این بار در کانال رسمی تلگرامش به مرحوم شجریان توهین کرد.

توهین وقیحانه و شرم آور تتلو به مرگ استاد شجریان + عکس جنجالی

تتلو خواننده جنجالی و پرحاشیه باز هم خطوط قرمز را شکست و این بار در کانال رسمی تلگرامش به مرحوم شجریان توهین کرد. امیر تتلو متولد 30 شهریور 1366 است. نام اصلی امیر تتلو امیرحسین مقصودلو می باشد. تتلو یکی از چهره‌های خبرساز و پرطرفدار شبکه‌های اجتماعی پربازدید در ایران ‌است. حساب کاربری او در اینستاگرام ، به دلیل آنچه زیر پا گذاشتن قوانین تاکنون دو بار بسته‌شده‌است ؛ یک بار در سال ۱۳۹۷ و بار دیگر در سال ۱۳۹۹ اینستاگرام در بار دوم اعلام کرد که وی دیگر حق فعالیت در این شبکه را ندارد. 

توهین تتلو به استاد شجریان

 

 


اخبار داغ : تتلو فوت کرد!؟ + تصاویر


 

شبکه‌های اجتماعی

تتلو یکی از پرحاشیه‌ترین شخصیت‌های ایرانی در شبکه‌های اجتماعی بوده و نظرات شخصی وی، و در پی آن واکنش طرفداران و مخالفان‌اش در رسانه‌های اجتماعی، همواره خبرساز بوده و واکنش‌های زیادی را در پی داشته‌است. در همین رابطه، احسان شاه‌قاسمی از اساتید دانشگاه تهران با انتقاد از افرادی که در شبکه‌ها تتلو را دنبال می‌کنند می‌گوید: «تتلو آزرده‌ای است که دیگران را آزار می‌دهد»

 

 

اولین بسته شدن صفحه اینستاگرام

در ۱۳ آبان ۱۳۹۷، شرکت اینستاگرام اعلام کرد که حساب کاربری امیر تتلو را مسدود کرده‌است زیرا تتلو در روزهای پیش از آن «جملاتی توهین‌آمیز علیه زنان» نوشته و از هواداران مرد خود خواسته تا «زنان را کتک بزنند یا به آن‌ها توهین کنند». اینستاگرام نوشت که امنیت کاربرانش «مهم‌ترین مسئولیت» این شرکت است و این شبکه اجتماعی در اجرای قوانین خود بسیار جدی است. تتلو تا پیش از بسته شدن حسابش با حدود ۴ میلیون دنبال کننده، از پرمخاطب‌ترین چهره‌های ایرانی در اینستاگرام بود. وی پس از این رویداد با حساب کاربری جدید به فعالیت خود در اینستاگرام ادامه داد.

 

امیر تتلو آزاد شد

دومین بسته شدن صفحه اینستاگرام

در ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ حساب جدید اینستاگرام امیر تتلو با بیش از ۴/۴ میلیون دنبال‌کننده، برای بار دوم بسته شد. این اتفاق پس از آن رخ داد که وی در چند استوری نوشت که قصد دارد «حرم‌سرا» راه‌اندازی کند و از دختران ۱۵ تا ۲۰ ساله خواست که به «حرم‌سرای» او بیایند.

 

گیاه‌خواری

تتلو یک گیاه‌خوار وگان است و همواره دیگران را به گیاه‌خواری و عدم آزار رسانی به حیوانات و کشتن آن‌ها دعوت کرده و از عدم رعایت حقوق حیوانات انتقاد کرده‌است. به همین سبب وی برای خودش عنوان «پسر طبیعت» را برگزیده و در بین دوستدارانش نیز با این عنوان شناخته می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها