دژاگه، خردی جدید نکونام

فولاد خوزستان با جواد نکونام قصد دارد قطب جدیدی در فوتبال برای فصل آینده شکل دهد.

دژاگه، خردی جدید نکونام

اشکان دژاگه ستاره سابق فوتبال ایران و کاپیتان تیم ملی خرید بعدی فولاد در بازار نقل و انتقالات خواهد بود.

فولاد خوزستان با جواد نکونام قصد دارد قطب جدیدی در فوتبال برای فصل آینده شکل دهد و با جذب مهره‌های صاحبنام، یکی از مدعیان اصلی فصل بیست و دوم لقب خواهد گرفت.

این باشگاه در تازه‌ترین اقدام خود در نقل و انتقالات داغ تابستانی کاپیتان اسبق تیم ملی را به خدمت گرفته و اشکان دژاگه اکنون در اردوی تیم در ترکیه حاضر شده است. نکونام که پیش از این در العربی قطر و همچنین تیم ملی ایران با اشکان دژاگه هم‌تیمی بوده است، اکنون این بازیکن را به عنوان عضوی از فولاد به جمع تیم خود فراخوانده است.

بازیکن اسبق تیم ملی که با سابقه سال‌ها حضور در تیم‌های هرتابرلین، وولسفبورگ، فولام، العربی، ناتینگهام فارست، تراکتور و الشحانیه به عنوان یکی از جذاب‌ترین نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران اکنون با حضور در اردوی فولاد خوزستان در ترکیه، کارهای نهایی انتقال خود به این باشگاه را طی کرده و به زودی از وی به عنوان خرید جدید این باشگاه رونمایی خواهد شد.

فولاد که در پروسه قدرت‌نمایی جواد نکونام برای جذب ستاره‌ها، در این فصل با احسان پهلوان، سعید آقایی، مهدی شیری، فرشید اسماعیلی، مجید علیاری، کریستفر کنت و ... را به خدمت گرفته و در تلاش برای تمدید قرارداد با آرش رضاوند قرار دارد، مسلما یکی از خطرناک‌ترین و البته جذاب‌ترین تیم‌های فصل آتی لیگ برتر محسوب خواهد شد. تیمی که همچنان در لیگ قهرمانان آسیا نیز قرار دارد و به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها در تلاش برای جاه طلبی بیشتر و صعود به مراحل بالاتر است. مسلما تجربه بازیکنانی که به عضویت این تیم در آمده‌اند می‌تواند نقش پررنگی در این جاه طلبی ایفا کند و باید دید نکونام که طی ماه‌های اخیر در متن اخبار مربوط به سرمربی تیم ملی و همچنین استقلال نیز قرار داشته، با این تیم هیجان انگیز چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها