قایدی شاگرد مجیدی می‌شود؟

در صورتی که دو باشگاه بر سر همه جزئیات به توافق نهایی دست پیدا کنند، این اطلاعیه ظرف چند روز آینده به شکل رسمی اعلام خواهد شد.

قایدی شاگرد مجیدی می‌شود؟

طی هفته های گذشته اخبار و شایعات زیادی پیرامون آینده مهدی قایدی منتشر شده است. وینگر جوان و ایرانی شباب الاهلی، فصل گذشته به این تیم پیوست اما در نیم فصل دوم کمتر به کار گرفته شد و همین مسئله باعث دوری او از ترکیب اصلی تیم شد.

 پس از جدایی مهدی علی و حضور لئوناردو ژاردیم بر روی نیمکت شوالیه های سرخ، انگیزه های قایدی برای درخشش زیر نظر این سرمربی مطرح و کارنامه دار افزایش یافت و حتی نام او نیز در میان 6 بازیکن خارجی شباب الاهلی برای فصل بعد دیده می شد اما اکنون اخبار جدیدی در این باره به گوش می رسد.

روزنامه الاتحاد امارات در شماره امروز خود به احتمال حضور این بازیکن بوشهری در تیم فرهاد مجیدی خبر داد و نوشت: تیم فوتبال اتحاد کلباء برای تقویت خود در فصل جدید، به عقد قراردادی قرضی با مهدی قایدی و احمد جشک نزدیک شده است.

این روزنامه در ادامه نوشت: در صورتی که دو باشگاه بر سر همه جزئیات به توافق نهایی دست پیدا کنند، این اطلاعیه ظرف چند روز آینده به شکل رسمی اعلام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها