گلایه تفتیان از فدراسیون دو و میدانی

دونده سرعتی کشورمان گفت: من قابل قیاس با حدادی نیستم و اردو، مربی و ماساژور ندارم و شرایط برابری با یکدیگر نداریم.

گلایه تفتیان از فدراسیون دو و میدانی

حسن تفتیان دونده سرعتی کشورمان که جواز حضور در مسابقات جهانی دوومیدانی را به همراه حدادی کسب کرده است درباره وضعیتش، اظهار کرد: من بعد از بازگشت از اردوی فرانسه مدتی است که به تنهایی در تهران تمرین می‌کنم و با وجود اینکه برنامه هایم را به فدراسیون دوومیدانی دادم، اما هیچ خبری از مسئولان نیست تا شرایط  و وضعیتم را جویا شوند. شک نکنید که  انتخابات برای کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی مهم است که سراغی از ورزشکاران نمی‌گیرد.  

حمایتی از من برای حضور در مسابقات جهانی نشده است 

تفتیان درباره اظهارات کیهانی مبنی بر اینکه از او و حدادی مراقب می‌کند، بیان کرد: من قابل قیاس با حدادی نیستم و اردو، مربی و ماساژور ندارم و شرایط برابری با یکدیگر نداریم. مسابقات جهانی ۲ ماه دیگر شروع می‌شود، اما فدراسیون دوومیدانی حتی به من زنگ نزد که چه کار می‌کنم و  حمایتی از من تاکنون نشده است. برنامه‌ای برای حضور در مسابقات جهانی ندارم.

تفتیان: شرایط من و حدادی برابر نیست/ فدراسیون دوومیدانی از من حمایت نمی‌کند

ملی پوش دوومیدانی درباره اینکه فدراسیون قصد داشت مربی داخلی بگیرد، اما خودش قبول نکرده است، گفت: مسئولان فدراسیون زرنگ هستند و آن‌ها انتخاب مربی را برعهده من گذاشتند، اما من شناخت لازم را از مربیان داخلی ندارم. علاوه بر این آن‌ها می‌گویند نتیجه کسب شده در مسابقات جهانی با خودت است و تضمینی برای نتیجه گیری با مربی داخلی در مسابقات جهانی نمی دهند. 

تفتیان درباره اینکه رتبه اش در رنکینگ جهانی پایین آمده است و این موضوع در کسب سهمیه جهانی تاثیر نمی‌گذارد، گفت: به هر حال مصدومیت بدموقعی داشتم که باعث شد نتوانم مسابقه بدهم، اما این موضوع مشکلی در سهمیه جهانی که کسب کردم به وجود نمی‌آورد.  

دونده سرعتی کشورمان درباره اینکه تست دوپینگ از او گرفته شد، بیان کرد: بله با درخواست فدراسیون جهانی دوومیدانی از من تست دوپینگ گرفته شد. ورزشکارانی که سهمیه جهانی و المپیک را می‌گیرند باید محل اقامت خود را به فدراسیون جهانی از طریق ایمیل ارسال کنند تا هماهنگی و ارتباط با ماموران وادا داشته باشیم.  

قرارداد یک دوومیدانی کار در لیگ سالی ۲۰ میلیون تومان است 

تفتیان درباره اینکه در لیگ دوومیدانی شرکت نمی‌کند و قرارداد ورزشکاران در باشگاه‌ها چقدر است، گفت: با توجه به اینکه مبلغ قرارداد‌ها پایین است به همین علت در لیگ دوومیدانی شرکت نمی‌کنم. به طور مثال قرارداد یک ورزشکار مطرح و ملی پوش در لیگ دوومیدانی سالی ۲۰ میلیون تومان است.  

تفتیان: شرایط من و حدادی برابر نیست/ فدراسیون دوومیدانی از من حمایت نمی‌کند

او درباره اینکه طلبی از فدراسیون دوومیدانی ندارد، بیان کرد: بله در سال ۹۵ رکورد ملی در ماده‌های ۶۰ و ۱۰۰ متر زدم، اما هیچ کدام از پاداش‌ها را دریافت نکردم.همچنین من یکی از ورزشکارانی هستم که از سوی فدراسیون دوومیدانی کنار گذاشته شدم. 

ملی پوش دوومیدانی درباره اینکه فدراسیون دوومیدانی قرار است مربی خارجی برای پرتابگران کشورمان جذب کند، گفت: به هر حال مهم این است که چه مربی بیاورند و سطح فنی مربی خارجی باید از مربی داخلی بالاتر باشد.  

کسب سهمیه جهانی و المپیک سخت شده است  

او درباره اینکه امیدواری برای کسب سهمیه‌های بیشتر برای مسابقات جهانی دوومیدانی  وجود دارد، بیان کرد: به هر حال کسب ورودی برای مسابقات جهانی و المپیک سخت‌تر شده است و مسئولان فدراسیون باید از ورزشکاران خود حمایت‌های لازم را کنند تا آن‌ها بتوانند جواز حضور در رقابت‌های بین المللی را بدست آورند.  

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها