سپاهان در این سه پست بازیکن خارجی می‌خواهد

سپاهان در این سه پست بازیکن خارجی می‌خواهد

کریستوفر کنت و گئورگی گولسیانی دو سهمیه خارجی سپاهان در لیگ بیست و یکم بودند؛ دو بازیکنی که در پایان فصل یکی از آنها به اردوی پرسپولیس پیوست و کنت هم اخیرا با عقد قرارداد رسمی به فولاد خوزستان رفت تا طلایی‌پوشان اصفهانی چهار جای خالی برای خرید بازیکنان خارجی داشته باشند.

طی روزهای اخیر، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره چند بازیکن خارجی که قرار است به اردوی سپاهان اضافه شوند، وجود داشته اما تاکنون ژوزه مورایس و دستیارانش روی گزینه خاصی به توافق نرسیده‌‌اند، هر چند که مذاکرات با چندین بازیکن برای حضور در سه پست ادامه دارد.

در واقع، اگرچه نمی‌توان به نام بازیکنان مدنظر سپاهانی‌ها اشاره کرد، ولی آنها در سه پست دفاع وسط، هافبک دفاعی و وینگر به دنبال جذب بازیکن هستند و مذاکره با برخی گزینه‌ها نیز به زودی به توافق تبدیل خواهد شد.

سپاهان در پایان فصل با جدایی سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، کریستوفر کنت، رضا میرزائی و سجاد شهباززاده مواجه شده و اگرچه آنها موفق به جذب دانشگر، زکی‌پور و علی‌نژاد شده‌اند ولی همچنان خلاهای زیادی در اردوی این تیم برای ساختن تیمی مدعی دیده می‌شود. البته به نظر می‌رسد طی روزهای آینده این پست‌های خالی با خرید بازیکنان ایرانی و خارجی پر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها