سخنگوی دولت: مخبر دیداری با بازیکنان تیم ملی فوتبال نداشته است

دولت در مسائل فنی و تخصصی فوتبال دخالت نکرده و نمی‌کند اما همیشه پشتیبان تصمیمات فنی فدراسیون است. دولت با جدیت مدافع عملکرد تیم ملی است.

سخنگوی دولت: مخبر دیداری با بازیکنان تیم ملی فوتبال نداشته است

سخنگوی دولت شایعه دیدار برخی بازیکنان تیم ملی با معاون اول رئیس جمهور را رد کرد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در بخشی از نشست خبری امروز (سه‌شنبه) خود در پاسخ به پرسشی درباره برخی شایعات در زمینه دخالت دولت در انتخاب یا تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال، گفت: دولت دخالتی در انتخاب یا تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ندارد. پیروزی تیم‌ ملی در‌ جام جهانی متعلق به همه مردم است. فدراسیون فوتبال به عنوان متولی، درخواست‌هایی برای  حمایت از تیم ملی فوتبال به خصوص در پشتیبانی برای اردوهای تدارکاتی و برخی مسائل مالی و اجرایی داشته است. صرفاً در سطح حمایت از تصمیم‌های فنی و کارشناسی فدراسیون و تیم بوده که دولت هم اعلام آمادگی کرد و جلساتی به این منظور بین فدراسیون و وزارت ورزش برگزار شد.

وی ادامه داد: وزیر ورزش در اردوی تیم ملی حاضر شدند و در جلسه‌ای با حضور معاون اول گزارش این دیدارها  را هم ارائه کردند. دولت برای حمایت از تصمیمات فنی  فدراسیون اعلام آمادگی کرده و تاکید داشته که در هیچ یک از تصمیمات فنی فدراسیون و تیم ملی دخالت نمی‌کند اما آماده حمایت از این تصمیمات است. طبیعتاً تصمیم‌های فنی بر عهده فدراسیون فوتبال است.

سخنگوی دولت در خصوص دیدار برخی بازیکنان تیم ملی با مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: خیر، هیچ دیداری با معاون اول صورت نگرفته است اما ملاقات‌هایی با برخی مقامات دولت صورت گرفته و خود بنده با رئیس فدراسیون و سرپرست فعلی دیدارهایی داشته‌ام. وزارت ورزش صرفاً با فدراسیون و تیم موجود مذاکراتی داشته و نکات را شنیده و نتایج این دیدارها را در جلسه‌ای با حضور معاون اول که در آن صرفاً رئیس سازمان برنامه و‌ بودجه، وزیر ورزش، معاون قهرمانی وزیر، شخص بنده، نماینده وزارت خارجه و رئیس دفتر رئیس جمهوری حضور داشته‌اند، گزارش‌های لازم ارائه شده است.

بهادری جهرمی تاکید کرد: دولت در مسائل فنی و تخصصی فوتبال دخالت نکرده و نمی‌کند اما همیشه پشتیبان تصمیمات فنی فدراسیون است. دولت با جدیت مدافع عملکرد تیم ملی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها