حقیقی: امیدوارم رقم‌ قرارداد‌هایی که شنیده می‌شود در حد حرف باشد

این خیلی جالب نیست که یک بازیکن به یک باشگاه برای امضا قرارداد برود و پنج میلیارد به مبلغ قراردادش اضافه شود.

حقیقی: امیدوارم رقم‌ قرارداد‌هایی که شنیده می‌شود در حد حرف باشد

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی اعلام کرد اگر به او نیاز باشد مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی است. 

علیرضا حقیقی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال نساجی به خبرنگاران گفت: یک فصل دیگر در خدمت تیم نساجی هستم و امیدوارم باز هم بتوانیم به موفقیت برسیم و در کنار آقای مطهری سال درخشانی داشته باشیم.

وی درباره اینکه توقع از نساجی با قهرمانی در جام حذفی بالا رفته است، عنوان کرد: امسال سوپر جام داریم و دستیابی به آن هدف کوتاه مدت ماست و مطمئن باشید با تمام قوا برای کسب جام دوم به میدان می‌رویم. در ادامه هم باید ببینیم شرایط چگونه است. با شرایطی که وجود دارد و تیم‌های صنعتی در حال جذب بازیکن هستند، کار برای تیم‌های دیگر مخصوصاً خصوصی‌ها سخت می‌شود. باید به دل کار برویم و ببینیم چه پیش خواهد آمد.

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی در مورد وضعیت گلر‌های تیم ملی فوتبال تصریح کرد: ما که فعلاً در تیم ملی نیستیم (باخنده). نمی‌توانم نظری درباره دروازه‌بان‌های تیم ملی بدهم و فقط برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. همیشه گفتم سرباز تیم ملی هستم و هر وقت که به من نیاز داشته باشند با جان و دل برای کشورم کار می‌کنم. هر چه داشتم پارسال گذاشتم و هدفم نیز دعوت شدن به تیم ملی بود، ولی من به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌‌ای به نظر شخصی سرمربی تیم ملی و کادر فنی احترام می‌گذارم.

حقیقی راجع به اینکه شرایط تیم ملی در جام جهانی 2014 با تیم فعلی چه تفاوتی دارد، اظهار داشت: شرایط گروهی ما امسال سخت است و نمی‌توان گفت تیم‌ها امسال ضعیف‌تر از دوره‌های قبل هستند. هر سه تیم این گروه در یک سبک بازی می‌کنند و به نظر من سخت‌ترین بازی‌مان با آمریکاست، چون خیلی‌ها این تیم را دست‌کم گرفته‌اند. موضوع مهم‌تر از آن آماده‌سازی است که در این زمینه خیلی ضعیف هستیم. اصلاً آماده‌سازی خوبی نداریم، ولی در زمان کی‌روش یک ماه زودتر به برزیل رفتیم تا تیم با شرایط جوی و محیطی آماده شود.

وی در واکنش به اینکه صحبت از تغییر سرمربی تیم ملی شده است، عنوان کرد: من چیزی نمی‌دانم و این یک بحث مدیریتی است و منِ بازیکن نمی‌توانم اظهارنظر کنم. با این وجود چیزی که می‌توانم بگویم این است که اگر قرار است اسکوچیچ باشد، باید صد درصد از او حمایت شود. ان‌شاءالله تا آخر حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی درباره قانون سقف قرارداد‌ها و احتمال اجرایی شدن آن، گفت: به سقف قرارداد اعتقادی ندارم و در فوتبال روز دنیا بازیکن قرارداد حرفه‌‌ای می‌بندد، ولی باید شرایطی در تیم و بازی‌ها داشته باشد. به نظر من مقداری به برخی بازیکنان که هم‌بازی هستیم، رقم‌هایی داده شده که بالا‌تر از شایستگی‌شان بوده و مبالغ اَلکی داده شده است. امیدوارم این مبالغ در حد حرف باشد. این خیلی جالب نیست که یک بازیکن به یک باشگاه برای امضا قرارداد برود و پنج میلیارد به مبلغ قراردادش اضافه شود.

وی ادامه داد: این اصلاً چیز جالبی نیست و باشگاه‌ها مخصوصاً استقلال و پرسپولیس باید مقداری هماهنگ باشند. باید اتحادیه بازیکنان و مربیان تشکیل شود تا حقی از بازیکن و باشگاه ضایع نشود. الان مدیر برنامه‌‌ای وجود ندارد و دلال‌ها جیب‌ها را جارو می‌کشند. 10 درصد هم از باشگاه می‌گیرند و وقتی بازیکن به مشکل می‌خورد آقای مدیر برنامه در ویلای شمالش حضور دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها