پنجعلی: با سیدجلال حسینی مثل من رفتار نکنید!

فقط امیدوارم باشگاه پرسپولیس، فدراسیون و فوتبال ایران آن طور که پس از خداحافظی با محمد پنجعلی رفتار کرد با سیدجلال حسینی تا نکند

پنجعلی: با سیدجلال حسینی مثل من رفتار نکنید!

محمد پنجعلی می‌گوید: امیدوارم باشگاه پرسپولیس، فدراسیون و فوتبال ایران آن طور که پس از خداحافظی با محمد پنجعلی رفتار کرد با سیدجلال حسینی تا نکند.

محمد پنجعلی معتقد است از این به بعد باید باشگاه پرسپولیس، فدراسیون و فوتبال ایران مراقب سیدجلال حسینی باشد. کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس با بیان این حرف‌ها می گوید: سیدجلال حسینی بچه خوب و مدافعی وظیفه شناس و مدیر بود که به دور از حاشیه زندگی کرد و افتخارات زیادی به دست آورد. برای او در زندگی جدید ورزشی پس از خداحافظی از فوتبال آرزوی توفیق دارم.

پنجعلی همچنین ادامه می دهد: این بازیکن سختکوش در سن ۴۰ سالگی هم هنوز با قدرت و محکم بازی می کرد و شاید دیگر چابکی دوران جوانی را نداشت اما به بهترین شکل ممکن از تجربه گران خودش استفاده و به پرسپولیس در امور دفاعی کمک می کرد. شاید سیدجلال می توانست یکی دو سال دیگر هم بازی کند اما در نهایت تصمیم درستی گرفت و این جای تقدیر دارد.

او در پایان نیز خاطرنشان می کند: فقط امیدوارم باشگاه پرسپولیس، فدراسیون و فوتبال ایران آن طور که پس از خداحافظی با محمد پنجعلی رفتار کرد با سیدجلال حسینی تا نکند و قدر او و سال‌هایی که برای فوتبال این مملکت زحمت کشیده را بدانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها