کار در صنعت نفت صبر ایوب می‌خواهد

قاسمپور: منصوریان پاسخ تلفن مدیران باشگاه را نداده است

قرارداد منصوریان تمام شده و اگر تمایل به همکاری در آبادان دارد باید هرچه سریع‌تر با مدیران باشگاه صحبت کند،

قاسمپور: منصوریان پاسخ تلفن مدیران باشگاه را نداده است

مدیر فنی جدید تیم فوتبال صنعت نفت با ابراز خرسندی از قبول این مسئولیت گفت که کار در این باشگاه صبر ایوب می‌خواهد.

ابراهیم قاسمپور  درباره انتخابش به‌عنوان مدیر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: پس از صحبت‌هایی که در چند جلسه با مسئولان باشگاه داشتم، تصمیم گرفتم که بیایم و به صنعت نفت کمک کنم. متأسفانه این باشگاه شرایط خوبی ندارد و هر کسی که به این تیم می‌آید باید صبر ایوب داشته باشد، چون در آبادان انبوهی از مشکلات وجود دارد و کار سخت است. به هر حال صنعت نفت تیم سابق من است و وظیفه دارم اگر کمکی از دستم بر می‌آید برای این تیم انجام دهم.

وی ادامه داد: من دو جلسه با مدیرعامل و چند نفر از اعضای هیئت مدیره برگزار کردم و توافقاتی صورت گرفت و قرار بر این شد که به این تیم کمک کنم، البته هنوز قراردادی امضا نشده است و باید در روزهای آینده جلسات بیشتری برگزار کنیم تا مشکلات و دغدغه‌های باشگاه را بررسی کرده و هرچه زودتر به تیم سر و شکل بدهیم.

مدیر فنی تیم فوتبال صنعت نفت در مورد حضور همزمانش در کمیته فنی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: حضورم در باشگاه صنعت نفت به‌عنوان مدیر فنی، تداخلی با کار در کمیته فنی فدراسیون فوتبال نخواهد داشت. جلسات کمیته فنی فدراسیون فوتبال همیشه برگزار نمی‌شود و می‌توانیم با برنامه‌ریزی مناسب کار را پیش ببریم. من هیچ پولی بابت حضورم در کمیته فنی فدراسیون فوتبال دریافت نمی‌کنم، ولی هر زمانی ببینم که مشکلی بابت حضورم در یکی از این سمت‌ها ایجاد می‌شود، یکی از آنها را رها خواهم کرد. باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

قاسمپور در پاسخ به این سؤال که «تکلیف کادر فنی صنعت نفت چه زمانی مشخص خواهد شد؟»، گفت: من در جلساتی که با مدیرعامل و مدیران باشگاه داشتم، در این خصوص هم صحبت شد و تا آنجایی که من اطلاع دارم، قرار است در این جلسات علیرضا منصوریان هم حضور داشته باشد که این اتفاق نیفتاده است. او حتی پاسخ تلفن مدیران باشگاه را هم نداده است. آنچه مشخص است قرارداد منصوریان تمام شده و اگر تمایل به همکاری در آبادان دارد باید هرچه سریع‌تر با مدیران باشگاه صحبت کند، تا بیش از این زمان را از دست ندهیم. اکثر تیم‌ها در حال جذب بازیکن و برنامه‌ریزی برای شروع تمرینات هستند، اما صنعت نفت بلاتکلیف است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها