مومنی: بازیکن 3 میلیاردی چطور شد 20 میلیارد؟

این حاشیه‌سازی و جوسازی علیه باشگاه و شخص من است که هیچ ارتباطی به ما پیدا نمی‌کند.

مومنی: بازیکن 3 میلیاردی چطور شد 20 میلیارد؟

پس از اعلام خبر توافق سعید صادقی با پرسپولیس، محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال در گفتگویی از آپشن قرارداد سعید صادقی با پرسپولیس خبر داد و گفت: ما استقلالیم نه تیم ملی؛ نمی‌توانیم به بازیکنی قول بدهیم تیم ملی را برایش فراهم می‌کنیم.

این صحبت های مومنی با واکنش فدراسیون فوتبال مواجه شد و عصر دیروز بیانیه ای در این خصوص منتشر و فدراسیون خواستار برخورد با عضو هیئت مدیره استقلال شد. مومنی نیز امروز با حضور در برنامه سلام صبح بخیر در این خصوص توضیحات لازم را ارائه کرد.

او درباره لیست تیم ملی و صحبت های دیروزش گفت:‌ در چارچوب وظایف خودم، این حق را برای باشگاه استقلال قائلیم که به بازیکن مدنظرمان قول‌هایی بدهیم. اینکه گفتیم باشگاه استقلال هستیم، خب استقلال هستیم و اینکه گفتیم تیم ملی نیستیم واقعیت امر همین است.

وی ادامه داد: قول‌های ما در چارچوب وظایف و حیطه اختیارات‌مان است. اینکه دوستان کج‌سلیقگی کردند یا برای فدراسیون فوتبال کج‌فهمی شده، امری است که به خودشان ارتباط دارد.

وی افزود: ما در جایگاهی نیستیم که برای فدراسیون فوتبال طرح و برنامه‌ای بنویسیم ولی در جایگاهی هستیم که برای باشگاه استقلال برنامه‌ای را مدون کنیم و با بازیکنانمان صحبت کنیم. فکر نمی‌کنم این مسئله به فدراسیون فوتبال ارتباطی داشته باشد که گفتیم ما تیم ملی نیستیم. کجای این مسأله بغرنج است؟‌

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود به فدراسیون ملی فوتبال تهمت زده‌اند؛ عنوان کرد: من نمی‌توانم اذهان مسموم را درست کنم، ذهن خودم نسبت به قضایا سالم است و اظهارنظری کردم. حالا آنها ذهن‌شان جور دیگری است و 50 بار به جاده خاکی می‌زنند. می‌گویند حرفی را یکی می‌زند و یکی دیگر برمی‌دارد. آن قضایا به من چه ارتباطی دارد؟ شما می‌خواهید بزرگ‌نمایی کنید و باشگاه استقلال را زیر سؤال ببرید؟ این‌ها چیزهای دیگری است. به نظر من این یک حاشیه‌ای است که دوستان نسبت به آن اطلاعات کامل ندارند.

مؤمنی گفت: دیشب با آقای کامرانی‌فر صحبت کردم، با آقای ماجدی صحبت کردم. به کامرانی‌فر گفتم این قضیه‌ای که من گفتم این طور بوده، کامرانی‌فر هم اعلام کرد باید با هم بنشینیم صحبت کنیم، ببینیم قضایا چگونه است و دیدگاه شما را هم ببینیم. آنها از دیدگاه خودشان نگاه کردند که به باشگاه استقلال و به شخص من هیچ ارتباطی ندارد.

عضو هیئت مدیره استقلال در پایان در مورد اینکه ماجدی چه نظری داشته است، اضافه کرد: ماجدی هم گفت من قضیه را بررسی می‌کنم تا ببینیم چه چیزی عنوان شده است. بیانیه‌ای دادند که انگار ما ارکان فدراسیون فوتبال را به هم زدیم. اگر فدراسیون فوتبال خیلی مدعی این قضایا است به قراردادها ورود کند که یک بازیکن سه میلیاردی چطور 19، 20 میلیارد می‌شود؟‌ نه اینکه حرفی که من در چارچوب اختیارات خودم گفتم بیانیه بدهند، آن هم روز جمعه که همه دنبال کار خانواده‌شان و در پی رتق و فتق زندگیشان هستند و فوری بیانیه می‌دهند! این حاشیه‌سازی و جوسازی علیه باشگاه و شخص من است که هیچ ارتباطی به ما پیدا نمی‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها