کاویانپور: رضاییان از حرف‌هایی که در تلویزیون زد پشیمان است

در مورد رضاییان هم باید بگویم که او قطعاً از صحبت‌هایی که در تلویزیون انجام داد، پشیمان است.

کاویانپور: رضاییان از حرف‌هایی که در تلویزیون زد پشیمان است

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، نباید نقش برانکو ایوانکوویچ را در موفقیت‌های پرسپولیس و رشد فنی بازیکنان این تیم نادیده گرفت.

حامد کاویانپور درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس تا به اینجای فصل نقل‌وانتقالات گفت: به نظر من پرسپولیس تا به اینجای کار خریدهای خوبی داشته است. چند روز پیش هم که با یکی از مربیان تیم صحبت می‌کردم، از روند جذب بازیکن راضی بود. امیدوارم بازیکنانی که به پرسپولیس اضافه شده‌اند، فرم خوبی داشته باشند و به این تیم کمک کنند.

وی در واکنش به انتقادهای رسانه‌ها و هواداران پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی بابت خریدهایی که این مربی در فصل گذشته انجام داد، تصریح کرد: یک مربی هیچ وقت دوست ندارد برای تیمش بازیکن ضعیف انتخاب کند و قطعاً همه مربیان دوست دارند برای نتیجه گرفتن تیم‌شان، بهترین نفرات را در اختیار داشته باشند. شما باید این را هم در نظر بگیرید که آیا باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته شرایط لازم را برای جذب بازیکنان طراز اول داشته است یا خیر. از طرفی باید به این موضوع هم اشاره کنم که پرسپولیس و استقلال تیم‌های خاصی هستند و ممکن است برخی بازیکنان در تیم‌های خودشان ستاره باشند، ولی وقتی به این دو تیم می‌آیند نمی‌توانند پتانسیل خود را نشان دهند.

کاویانیور همچنین در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس برای فصل بعد تأکید کرد: ما نباید نقش برانکو ایوانکوویچ را در موفقیت‌های چند سال اخیر پرسپولیس نادیده بگیریم. پرسپولیس در این سال‌ها فوق‌العاده کار کرده و بدون شک فصل بعد هم مدعی قهرمانی است. در سال‌های گذشته هم برانکو در رشد فنی بازیکنان پرسپولیس نقش مهمی داشت و این مربی به بازیکنان پرسپولیس ظرفیت بزرگ شدن داد و آنها هم لیاقت رسیدن به قهرمانی‌های متعدد را داشتند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس راجع به کنار گذاشتن رامین رضاییان توسط کادر فنی بعد از صحبت‌هایی که در تلویزیون درباره برخی از هم‌تیمی‌هایش انجام داد، اظهار داشت: بدون شک یک مربی باید نظم و دیسیپلین را در تیمش ایجاد کند و نباید فراموش کنیم که برانکو چند سال پیش چگونه با رامین رضاییان و علی علیپور در امارات برخورد کرد. البته در مورد رضاییان هم باید بگویم که او قطعاً از صحبت‌هایی که در تلویزیون انجام داد، پشیمان است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها