به دنبال قهرمانی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان در مسابقات کارگری جهان انجام شد:

تقدیر وزیر از قهرمانان تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان

به دنبال قهرمانی تیم فوتبال ساحلی کارگران فولاد هرمزگان در مسابقات کارگری جهان؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با اعضای تیم و کادر فنی؛ این موفقیت را به آنها، شرکت فولاد هرمزگان؛ جامعه کارگری و همه مردم ایران تبریک گفت.

تقدیر وزیر از قهرمانان تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان

حجت‌الله عبدالملکی اظهار داشت: کسب مقام قهرمانی را به همه شما عزیزان تبریک می‌گویم. آرزو می‌کنم که این قهرمانی‌ها در تمامی شئون و مراحل زندگی تداوم داشته باشد و برای خود؛ کشور و جامعه کارگری؛ افتخارآفرینی کنید.

 کارگران از دو جهت، نیاز مبرمی به ورزش دارند. سلامت باعث افزایش بهره‌وری می‌شود. کار کردن به‌خصوص در کارهای یدی، اگر با ورزش همراه نباشد ممکن است به آسیب بدنی منجر شود. اهمیت ورزش برای کارگران بسیار بیشتر از افراد عادی است. بخش دوم به ایجاد نشاط و پر کردن مطلوب اوقات فراغت مربوط می‌شود. طبیعی است که کار کردن با سختی و مشقت و خستگی همراه است.

 ورزش کردن؛ راهی برای رفع خستگی است. ورزش با فرح و شادی همراه است. ورزش کارگری از این دو جهت اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی افزود: در حوزه همگانی؛ توجه ویژه‌ای به ورزش کارگری داریم. چندی پیش در جلسه‌ای که با حضور قهرمان؛ در معاونت فرهنگی وزارتخانه برگزار شد خواهش کردیم که به‌عنوان سفیران ورزش کارگری به ما کمک کنند تا ورزش در کارخانه‌ها و شرکت‌ها ترویج شود و توسعه پیدا کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه تصریح کرد: برای رشد ورزش همگانی به یکسری الگو و قله نیاز داریم تا همه ترغیب شوند به عرصه ورزش وارد شوند. در همه عرصه‌ها، قله‌هایی داریم.

 در بحث معنویت ؛ قله‌ها؛ ائمه هستند. در اینجا مردم به قله‌ها نگاه می‌کنند. لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ. همه می‌دانیم که رسول‌الله نمی‌شویم ولی با دیدن قله‌ها راغب می‌شویم پا در مسیر بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه ورزش هم همین‌طور است. دیدن قهرمانی و درخشش جهانی شما برای همکارانتان الهام‌بخش است و آنها را به ورزش ترغیب می‌کند. الحمدالله جامعه کارگری در 8 یا 9 ماه گذشته افتخارآفرینی‌های جدی داشته است و ما از این بابت خداوند را شکر می‌کنیم. 

بیش از 60 مدال رنگارنگ در مسابقات بین‌المللی حاصل‌شده است و امروز هم مدال دیگری اضافه می‌شود. این موضوع حقیقتاً جای تبریک دارد. این موفقیت را به شما و عزیزان دیگر در شرکت فولاد هرمزگان که زمینه این افتخارآفرینی را کردند و نیز به فدراسیون ورزش کارگری و همکاران خود در وزارت تعاون و همه مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم. قصد داشتم در همین ساعات اولیه با اعضای تیم؛ ملاقات و اظهار تشکر کنم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها