آخرین وضعیت نیازمند در پورتیموننزه

پیام نیازمند که این روزها در اردوی تیم ملی حضور دارد، تنها در صورتی به ادامه همکاری‌اش با باشگاه پورتیموننزه ادامه خواهد داد که تضمین‌های لازم برای بازی کردن از پائولو سرجیو بگیرد.

آخرین وضعیت نیازمند در پورتیموننزه

مسئولان باشگاه اودینزه ایتالیا پیشنهادی جدی را برای جذب ساموئل دروازه‌بان برزیلی پورتیموننزه ارائه کرده‌اند که با موافقت پائولو سرجیو هم مواجه شده است. این خبری است که روزنامه معتبر اوجوگوی پرتغال در شماره امروز خود به آن پرداخته است. 

ساموئل لیمای 28 ساله فصل گذشته دروازه‌بان اصلی تیم فوتبال پورتیموننزه بود و به خصوص در نیمه اول فصل عملکرد بسیار خوبی داشت. با این حال عملکردی که پیام نیازمند در جام حذفی و همینطور دو مسابقه لیگ ارائه کرد، پائولو سرجیو که یک فصل نیز در فوتبال ایران به عنوان سرمربی صنعت نفت آبادان کار کرده و شناخت خوبی از فوتبال ایران و همینطور پیام نیازمند دارد را مجاب کرده که دروازه‌بان ایرانی تیمش می‌تواند مهره قابل اتکایی برای فصل جدید پورتیموننزه در چارچوب دروازه به عنوان مرد شماره یک تیمش باشد.

در همین زمینه باشگاه پورتیموننزه پیشنهادی جدی از مسئولان باشگاه اودینزه‌ ایتالیا برای جذب ساموئل دریافت کرده که این پیشنهاد با موافقت پائولو سرجیو سرمربی تیم مواجه شده و اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد، این انتقال ظرف روزهای آینده نهایی خواهد شد.

از سوی دیگر پیام نیازمند که نمی‌خواهد مانند سال گذشته نیمکت نشین باشد و در سال منتهی به جام جهانی قصد دارد هر طور شده بازی کند، با دو پیشنهاد از لیگ پرتغال مواجه شده است. با این حال همچنان تمایلی برای تصمیم‌گیری ندارد ولی در صورتی که انتقال ساموئل لیمای برزیلی به فوتبال ایتالیا نهایی شود، به احتمال فراوان شاهد ادامه همکاری پیام نیازمند با این باشگاه پرتغالی در فصلی که به جام جهانی قطر منتهی می‌شود، خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها