دین‌محمدی: برای استقلال مربی خارجی بهتر از مربی داخلی است

امیدوارم مدیران باشگاه در این شرایط بهترین انتخاب را کنند تا استقلال آسیب نبیند.

دین‌محمدی: برای استقلال مربی خارجی بهتر از مربی داخلی است

پیشکسوت فوتبال استقلال در خصوص خط خوردن بازیکنان استقلال و دعوت دوباره آنها گفت‌وگو کرد.

سیروس دین‌محمدی در رابطه با لیست تیم ملی و دعوت شدن دوباره و خط خوردن بازیکنان استقلال اظهار داشت: سرمربی تیم ملی قصد دارد نظم و انضباط را در تیم حفظ کند و کار کاملا درستی خواهد بود و در اولین حرکت باید بازیکنان را کنترل کند.

وی ادامه داد: خط خوردن بازیکنان استقلال نیز به دلایل انضباطی است. قرار بود بازیکنان استقلال ساعت ۵ عصر دوشنبه خودشان را به اردوی تیم ملی معرفی کنند و بعد با اجازه سرمربی به اردوی استقلال بروند که این کار را انجام ندادند و مستقیم به اردوی استقلال رفتند. و این کار باعث خط خوردن بازیکنان شد و بعد از این اتفاق که با واکنش‌های زیادی همراه بود با اسکوچیچ جلسه‌ایی برگزار شد تا این سرمربی متقاعد شود که بازیکنان را دوباره دعوت کند و به نظر من کلا این موضوع فرمالیته بود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در رابطه با لیست تیم ملی گفت: لیست تیم ملی و نفرات دعوت شده به نظر من بد نیستند و شاید تعدادی بازیکنان شایسته بیرون از لیست مانده باشند ولی مگر فوتبال کشورمان به جز نفرات دعوت شده‌، بازیکن دیگری را نیز دارد که در سطح و اندازه این بازیکنان باشند.

بازیکن اسبق استقلال همچنین در رابطه با قهرمانی این تیم نیز خاطر نشان کرد: این قهرمانی متعلق به هواداران است و مبارک آنها باشد که هرچیزی که استقلال دارد متعلق به آنان است. امیدوار هستم این قهرمانی تداوم داشته باشد و بتوانیم در سال‌های آینده نیز به این روند ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: ای کاش مجیدی در استقلال می ماند تا روند تیم حفظ می شد. امیدوارم مدیران باشگاه در این شرایط بهترین انتخاب را کنند تا استقلال آسیب نبیند. من فکر می‌کنم برای استقلال مربی خارجی بهتر از مربی داخلی است.

دین‌محمدی در رابطه با وضعیت بازی‌های تداراکاتی تیم ملی اظهار داشت: شرایط بسیار سخت و دشوار است و با این روند نمی‌شود در جام‌جهانی مقابل تیم‌های بزرگ انتظار نتیجه گیری را داشت. متاسفانه این شرایط به ضرر تیم ملی خواهد بود و باید هرچه زودتر تا زمان باقی مانده مسئولین به دنبال راهکار در این رابطه باشند.

وی افزود: به نظر بنده اگر نمی‌توانیم به هر دلیلی با تیم‌های ملی بازی دوستانه برگزار کنیم بهتر است همانند گذشته با باشگاه‌های خودمان بازی دوستانه برگزار کنیم. در گذشته تیم ملی در کیش بازی دوستانه با پاس تهران و پیکان برگزار کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها