استراماچونی گزینه استقلال نیست

گمانه زنی های متعددی درباره جایگزین این مربی در تیم آبی پوش پایتخت در رسانه ها و فضای مجازی انجام می شود.

استراماچونی گزینه استقلال نیست

با قطعی شدن جدایی فرهاد مجیدی از استقلال حالا گمانه زنی های متعددی درباره جایگزین این مربی در تیم آبی پوش پایتخت در رسانه ها و فضای مجازی انجام می شود. در این بین خبری از صبح امروز منتشر شده که باشگاه استقلال نماینده هایی را برای مذاکره با برخی مربیان خارجی از جمله آندره آ استراماچونی به امارات فرستاده اما چنین مساله ای صحت ندارد.
 استقلالی ها مذاکره با مربیان مد نظرشان را آغاز کرده اند اما خبری که درباره اعزام نماینده به امارات برای مذاکره با مربیان خارجی منتشر شده، صحت ندارد.
از سوی دیگر مطرح شدن نام استراماچونی به عنوان سرمربی احتمالی استقلال نشات گرفته از جریان های هواداری و علاقه برخی از طرفداران استقلال است و به نظر می رسد با واقعیت ماجرا منطبق نیست. باشگاه استقلال تا این لحظه هیچ مذاکره ای با استراماچونی نداشته و بعید هم است چنین موضوعی در روزهای آینده هم شکل واقعی به خود بگیرد.
با توجه به شرایط خوب استقلال و قهرمانی این تیم در رقابت های لیگ برتر، به نظر می رسد در وضعیت کنونی گزینه خارجی نتواند آنچه هواداران استقلال مد نظرشان است را محقق کند و مدیریت باشگاه استقلال نیز به این مساله واقف است. باید دید در نهایت چه کسی از سوی مصطفی آجورلو و همکارانش به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها