واکنش استقلال به خط خوردن 5 بازیکن از تیم‌ملی

برای توجیه بی برنامگی خودتان حق بازیکنان و باشگاه استقلال را ضایع نکنید.

واکنش استقلال به خط خوردن 5 بازیکن از تیم‌ملی

با اعلام حمید استیلی 5 بازیکن تیم فوتبال استقلال از اردوی تیم ملی با تصمیم دراگان اسکوچیچ خط خوردند. به طوریکه حتی پیام نیازمند با حضور در محل اردوی تیم ملی جانشین سیدحسین حسینی شد و صالح حردانی نیز پس از مدت کوتاهی حضور در هتل المپیک، محل را ترک کرد.

سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال با بیان اعتراض باشگاه استقلال به خبرنگار ورزشی فارس، در این مورد عنوان کرد: آقای استیلی بهتر است به جای خط زدن بازیکنان ما طوری برنامه ریزی کنید که در زمان پیش از شروع مسابقات جام جهانی، تیم ملی بازی تدارکاتی داشته باشد نه اینکه فیفا دی‌ها را به راحتی از دست بدهیم.

وی افزود: آیا برای حضور در هتل، بازیکنان ما را خط می‌زنند؟ مگر بازی داشتند یا اردویی برگزار شده؟ این بازی توسط سازمان لیگ اعلام شده و این بی برنامگی از فدراسیون فوتبال است. مگر همه بازیکنان دعوت شده دیروز در اردو حاضر بودند؟ چرا می‌خواهید حق بازیکنان استقلال را ضایع کنید؟ تیم ملی معلوم نیست چه زمانی بازی تدارکاتی خواهد داشت. معلوم نیست اردوی این تیم چه زمانی برگزار می‌شود. معلوم نیست این اردو در ایران است یا قطر. برای توجیه بی برنامگی خودتان حق بازیکنان و باشگاه استقلال را ضایع نکنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها