برزگر:هواداران به کالدرون زمان بدهند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: با توجه به عملکرد و ارتباطات برانکو او تبدیل به یک اسطوره شده بود و رفتن او برای همه شوکه‌کننده شد.

برزگر:هواداران به کالدرون زمان بدهند

محمد برزگر  در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس، گفت: خوشبختانه همه چیز خوب است و با وجود مربی جدید همه چیز به خوبی پیش می‌رود. البته به دلیل برخی مسائل حاشیه‌هایی به راه افتاد اما امیدوارم که همه چیز درست شود و شرایط به گونه‌ای پیش برود که هواداران رضایت داشته باشند. 

وی درباره اینکه نظر شما درباره رفتن برانکو و شوکی که به بازیکنان پرسپولیس وارد شد، تصریح کرد: بله رفتن آقای برانکو شوک‌آور بود چرا که او در پرسپولیس تبدیل به یک اسطوره و قهرمان جاودانه شده بود. پرسپولیس با آقای برانکو فوق‌العاده بازی می‌کرد و مقام‌های زیادی هم به دست آورد که این مسأله در اسطوره شدن او بی‌تأثیر نیست. آقای برانکو ارتباط خیلی خوبی با هواداران، بازیکنان و پیشکسوتان داشت و به خوبی از وضعیت بازیکنان ایرانی خبر داشت و من هم نظرم این است که رفتن او برای هواداران پرسپولیس شوک‌ه‌کننده بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه نظر شما درباره کالدرون سرمربی جدید پرسپولیس چیست، افزود: به هر حال کالدرون یک مربی بزرگ و شناخته شده است که برای موفقیت نیاز به زمان دارد و امیدوارم که هم هواداران و هم پیشکسوتان صبور باشند و این فرصت را به آقای کالدرون بدهند تا بتوانند برنامه‌هایش را در پرسپولیس پیاده کند. البته باشگاه هم باید به کالدرون فرصت بدهد تا اگر اشتباهی هم داشت بتواند آن را جبران کند. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره مشخص نبودن زمان آغاز لیگ برتر اظهار داشت: این مسأله خوب نیست چرا که مربیان نیاز به برنامه‌ریزی دارند و باید وضعیت تمرینی خود را با توجه به زمان آغاز لیگ برنامه‌ریزی کنند اما این سردرگمی قطعاً به تیم‌ها ضرر خواهد زد و کار آنها را سخت می‌کند. 

مربی تیم جوانان پرسپولیس درباره وضعیت این تیم اظهار داشت: تیم خوبی داریم اما متأسفانه در سه بازی اخیر دو بازی را باختیم که یک باخت ما به دلیل اشتباهات داوری بود. البته ما نیاز به فرصت داریم چرا که بازیکنان ما در بدنسازی بودند و بدن‌ها سنگین بود اما امیدوارم که بتوانیم دومین برد را در این هفته به دست بیاوریم. 

وی درباره اینکه بازیکنان این تیم شرایط اضافه شدن به تمرینات بزرگسالان را دارند یا نه، ادامه داد: در تیم ما بازیکنان خوبی حضور دارند مثل علی خدایی که 16 ساله است و در تیم ملی جوانان حضور دارد یا حتی امید خارکش که در زمان آقای برانکو در تمرینات تیم بزرگسالان حاضر می‌شد و از این بازیکنان در تیم ما زیاد هستند که می‌توانند بعداً به تیم بزرگسالان کمک کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها