رافت: هواداران از یحیی گل‌محمدی حمایت کنند

یحیی گل محمدی هم یک مربی با تجربه است اما در فصل جاری تنها بود.

رافت: هواداران از یحیی گل‌محمدی حمایت کنند

پایان رأفت با بیان این حرف گفت: گل‌های پرسپولیس در هفته‌های اخیر را علی نعمتی زده است که یک مدافع میانی است. متأسفانه مهاجمان این تیم در گلزنی ناکام بوده‌اند و این می‌تواند ضعف بزرگی باشد.

وی ادامه داد: البته مهدی عبدی مهاجم جوان، با استعداد و خوبی است اما نمی‌دانم چرا مدتی است از اوج فاصله گرفته است. شاید مشکل اصلی او روحی و روانی باشد چون نشان داده است چارچوب دروازه را خوب می‌شناسد و هم روی زمین و هم هوا عملکرد خوبی دارد.

مهاجم سابق پرسپولیس افزود: به نظر من پرسپولیس مهاجم ششدانگ و گلزن می‌خواهد و باید در فصل نقل و انتقالات باشگاه نسبت به نیاز یحیی گل محمدی خریدهای خوبی انجام دهد. فراموش نباید کرد پرسپولیس چه در سال‌های گذشته با مرحوم همایون بهزادی، فرشاد پیوس و علی دایی و چه در سال‌های اخیر با مهدی طارمی و علی علیپور همواره آقای گل‌های لیگ را معرفی کرده است. بنابراین به مهاجمی نیاز دارد که در لیگ بیست و دوم برای کسب عنوان آقای گلی بجنگد.

پایان رأفت درخصوص از دست رفتن قهرمانی پرسپولیس خاطرنشان کرد: به نظر من مشکل اصلی تغییرات مدیریتی و عدم ثبات در این زمینه بود. این مشکل باعث شد پرسپولیس نتواند خریدهای خوبی در تابستان سال گذشته انجام دهد. مشکل دیگر کمبود بازیکن کارساز و تأثیرگذار بود. بازیکنان مهمی مثل کنعانی زادگان و نوراللهی از پرسپولیس جدا شدند اما نفرات جدید نتوانستند جای خالی آنها را پُر کنند. این معضل از ابتدای فصل خودش را نشان داد و به همین دلیل پرسپولیس نتوانست به ویژه در بازی‌های مهم امتیازات لازم را جمع آوری کند.

وی درباره دلیل اصلی قهرمانی استقلال نیز گفت: سال‌هاست سردار آجرلو را می‌شناسم. زمانی که سردار آجورلو به استقلال آمد، من به دوستان استقلالی‌ام گفتم که امسال سال راحتی دارید چراکه سردار آجورلو یک مدیر باتجربه است که به خوبی از عهده مسائل یک باشگاه برمی‌آید. همین تجربه و آرامش مدیریتی که آجرلو به استقلال تزریق کرد باعث شد فرهاد مجیدی راحت تر کار خودش را انجام دهد و درنهایت هم منجر به قهرمانی این تیم شد. به نظر من مدیریت پرسپولیس نتوانست مثل سردارآجرلو عمل کند درحالی که یحیی گل محمدی هم یک مربی با تجربه است اما در فصل جاری تنها بود.

پایان رأفت در پایان از هواداران پرسپولیس درخواست کرد از یحیی گل محمدی حمایت کنند و گفت: یحیی گل محمدی در ۲ سال و نیم گذشته ۲ بار پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کرده است. او موفق شده این تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند. بنابراین شکی در توانمندی این مربی وجود ندارد. او در حال نیاز به حمایت طرفداران فهیم و با معرفت پرسپولیس دارد تا با اعتماد به نفس بیشتری دنبال تیم بستن و قهرمانی در لیگ بیست و دوم برود و امیدوارم همه هواداران از این یحیی گل محمدی حمایت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها