طاهرخانی: پیشنهاد ۸ میلیاردی داشتم اما می‌خواستند با ۳۰۰ میلیون برای استقلال بازی کنم!

از زحمات ساکت الهامی هم تشکر می‌کنم که روزهای خوبی را برای نساجی رقم زد.

طاهرخانی: پیشنهاد ۸ میلیاردی داشتم اما می‌خواستند با ۳۰۰ میلیون برای استقلال بازی کنم!

مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر مدعی شد به دلیل اختلافات بین دو مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال و خلاف میل باطنی‌اش از این تیم جدا شده است.

شاهین طاهرخانی درباره فصلی که نساجی پشت سر گذاشت، گفت: فصل سختی بود و ما از امتیاز میزبانی محروم بودیم که این موضوع باعث شد در چند شهر مختلف به میدان برویم و مدام در سفر باشیم. با این حال در آخر همه چیز خوب و شیرین تمام شد و با قهرمانی در جام حذفی جواب زحمات آقای حدادیان را دادیم تا ایشان نسبت به گذشته دلگرم‌تر شود. خیلی از تیم‌ها بیشتر از نساجی هزینه کردند، ولی قهرمان نشدند. خدا را شکر که با این قهرمانی دل هواداران و مردم استان مازندران را شاد کردیم.

وی در مورد عملکرد خودش در این فصل تصریح کرد: بعد از جدایی از استقلال و رفتن به پیکان با مصدومیت مواجه شدم و چون سرمربی وقت پیکان هم اصرار داشت زودتر برگردم این مصدومیت طولانی شد. حضور در نساجی اما باعث شد تا به روزهای خوب فوتبالم که در استقلال داشتم نزدیک شوم و خدا را شکر که سال گذشته با آن شرایط سخت در لیگ برتر ماندیم و امسال هم در جام حذفی قهرمان شدیم. باید از زحمات آقای حدادیان تشکر کنم که برای من مثل یک برادر است. همین‌طور از زحمات ساکت الهامی هم تشکر می‌کنم که روزهای خوبی را برای نساجی رقم زد.

طاهرخانی با اشاره به اتفاقاتی که منجر به جدایی‌اش از استقلال شد، اظهار داشت: یک فصل از قرارداد من با استقلال باقی مانده بود که پیشنهاد هشت میلیاردی در کشور قطر برایم رسید. آن زمان سعاتمند گفت که اجازه نمی‌دهم از استقلال جدا شوی. من در نهایت قراردادم را به مدت سه سال دیگر تمدید کردم، ولی مدتی بعد با تغییرات مدیریتی، مددی مدیرعامل شد و ایشان به من گفت قراردادی را که با مدیریت قبلی بستم، قبول ندارد. این در حالی است که مبلغ قرارداد من هم زیاد نبود، ولی آنها قراردادی که بستم را قبول نداشتند. من پیشنهاد هشت میلیاردی از قطر داشتم، ولی نظر مددی این بود که با 300 میلیون برای استقلال بازی کنم.

مدافع پیشین استقلال خاطرنشان کرد: در آن شریط از اختلاف بین سعادتمند و مددی ضرر کردم و با به وجود آمدن آن شرایط از استقلال جدا شدم، این در حالی است که شرایط خیلی خوبی در این تیم داشتم و می‌توانستم بیشتر پیشرفت کنم و به هدف‌هایم برسم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها