محرومیت یحیی گل‌محمدی تمام شد، حکم کمیته استیناف نیامد!

با گذشت حدود یک ماه از جلسه کمیته استیناف و پایان محرومیت چهار جلسه‌ای گل‌محمدی، هنوز رأی این کمیته به صورت رسمی اعلام نشده است،

 محرومیت یحیی گل‌محمدی تمام شد، حکم کمیته استیناف نیامد!

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل اتفاقات دربی 98، با حکم کمیته انضباطی در تاریخ 18 فروردین ماه به محرومیت شش جلسه‌ای از همراهی تیم خود محکوم شد که دو جلسه از این محرومیت تعلیقی است.

پس از این اتفاق، باشگاه پرسپولیس درخواست تجدیدنظر در کمیته استیناف را کرد و جلسه این کمیته نیز در هفته نخست اردیبهشت ماه برگزار شد تا موضوع محرومیت سرمربی سرخ‌ها بار دیگر در کمیته استیناف بررسی شود.

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف در همین زمینه در تاریخ 10 اردیبهشت در گفت‌و‌گو با تسنیم تأکید کرد که جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شده و به زودی نیز رأی آن به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

با این وجود و با گذشت حدود یک ماه از جلسه کمیته استیناف و پایان محرومیت چهار جلسه‌ای گل‌محمدی، هنوز رأی این کمیته به صورت رسمی اعلام نشده است، موضوعی که مشخص نیست دلیل آن چه بوده و چرا کمیته مربوطه و فدراسیون فوتبال هنوز رأی خود را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند!

یحیی گل‌محمدی پس از دربی 98، با حکم کمیته انضباطی در دیدار مقابل پیکان، ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتور محروم بوده است و از هفته بیست‌و‌نهم بار دیگر می‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها