وحید هاشمیان با مربیان بوندس لیگایی همکلاس شد

وحید هاشمیان، با حضور در کنگره بین المللی مربیگری فدراسیون فوتبال آلمان با آخرین متد‌های تمرینی آشنا شد.

وحید هاشمیان با مربیان بوندس لیگایی همکلاس شد

وحید هاشمیان، تنها دستیار ایرانی مارک ویلموتس در کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران که پس از برگزاری دیدار تمرینی این تیم با تیم ملی امید به کشور آلمان بازگشت، این روز‌ها در کنگره بین المللی تمرینی که فدراسیون فوتبال آلمان در شهر کاسل برگزار می‌کند، حضور دارد.

این کنگره که از ۲۹ جولای (۷ مرداد) آغاز شده امروز به پایان می‌رسد.

هاشمیان که تمام مدارج مربیگری را در سرزمین ژرمن‌ها پشت سر گذاشته در این کنگره همراه با هزار مربی دیگر از سراسر جهان شرکت کرده است.

برخی از مربیانی که سابقه فعالیت در بوندس لیگای آلمان را دارند و البته مربیانی که در سطح آماتوری فوتبال این کشور فعال هستند در این کنگره ۲ روزه شرکت کرده اند تا با آخرین متد و روش‌های تمرینی آشنا شوند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران با مربیان بوندس لیگایی هم کلاس شد

فدراسیون فوتبال آلمان با استفاده از مدرسان مجرب قصد دارد سطح مربیان بوندس لیگایی و آماتور را از لحاظ علم تمرینی افزایش دهد و کلاس‌های این کنگره هم به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود.

هاشمیان پس از حضور در این کنگره مدتی برای رسیدگی به امور شخصی در آلمان می‌ماند و اواخر مرداد برای حضور در تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران پیش از نخستین بازی اش در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل هنگ کنگ که به احتمال فراوان از ۶ یا هفت شهریور برگزار می‌شود به تهران باز می‌گردد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها