پتروشیمی جم میزبان مسابقات فوتسال بانوان کشور

مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور به میزبانی شرکت پتروشیمی جم در سالن ورزشی سیراف شهرک خلیج فارس در عسلویه در حال برگزاری است.

پتروشیمی جم میزبان مسابقات فوتسال بانوان کشور

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم، مسابقات فوتسال بانوان استان بوشهر به میزبانی شهر بوشهر برگزار شد و تیم فوتسال بانوان آلاله جم که با حضور خانواده‌های کارکنان پتروشیمی جم از حمایت‌های این شرکت برخوردار است، با کسب مقام اول، موفق به حضور در مسابقات دست اول فوتسال بانوان کشور شد. 

مسابقات دسته اول فوتسال بانوان کشور با حضور 40 تیم از سراسر کشور در 8 گروه 5 تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود خواهند کرد. در مرحله بعد از 16 تیم باقیمانده، 8 تیم به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرده و در مرحله سوم این رقابت‌ها نیز 8 تیم در دو گروه 4 تیمی با هم به رقابت می‌پردازند که دو تیم برتر هر گروه در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت و در نهایت دو تیم برنده، در لیگ برتر فوتسال بانوان حضور می‌یابند.

گفتنی است «مریم مهرگانی، «فاطمه جعفری»، «سحر کشاورز»، «فاطمه مدرس‌نیا»، «هاجر مزرعه»، «نسیبه سعادت‌خوی»، «ساحل فرهادی»، «خدیجه حسین‌زاده»، «فاطمه ابراهیم‌زاده»، «سارا رضایی»، «مائده مدرس‌نیا»، «زینب دهقانی» و «زهره برجویی‌زاده» اعضای تیم فوتسال بانوان آلاله جم از شرکت‌های جم و جم‌صنعت‌کاران هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها