منصوریان: با کوچ ستاره‌ها ملاک فوتبال در همه تیم‌ها یکی شده است

منصوریان درباره غایبان تیمش برای بازی فردا پاسخ داد: الحمدالله به جز محمد بختیاری بقیه را در اختیار داریم.

منصوریان: با کوچ ستاره‌ها ملاک فوتبال در همه تیم‌ها یکی شده است

علیرضا منصوریان که با تاخیر در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان حاضر شده بود، در ابتدای صحبت‌هایش از اصحاب رسانه عذرخواهی کرد و سپس درباره شرایط تیمش گفت: به تیم مس رفسنجان خوش‌آمد می‌گویم؛ ما سه جلسه قبل‌تر درباره مسائل فنی تیم اینجا صحبت کردیم و بحث کردیم که آیا تیم‌مان به نقطه اشباع رسیده است یا خیر. در دو هفته گذشته از حالت اشباع خارج شدیم اما اشتباهات متوالی داوری به تیم ما لطمه زده است.

وی افزود: در بازی آلومینیوم نقطه اوج اشتباهات داوری بود، چرا که توپ حریف گل نشد و گل گرفتند و توپ ما که گل شد؛ گل نگرفتند! آن‌هم در شرایطی که ما بعد از گلزنی رضا جبیره می‌توانستیم به گل برتری هم برسیم. از عملکرد بچه‌هایمان فوق‌العاده در بازی قبلی راضی بودم.

منصوریان ادامه داد: ما سعی و تلاش‌مان بر این است که همان روال بازی قبل را داشته باشیم، کاملاً تیم مس را می‌شناسیم؛ خیلی با وسواس مس را نگاه کردیم و نقطه‌های آسیب این تیم را کاملا پیدا کردیم و نقطه‌هایی که می‌توانیم به آن‌ها آسیب بزنیم را هم پیدا کردیم. امروز از معدود جلسه‌های فنی بود که خیلی طولانی شد، لازم بود که بچه‌ها تئوری فنی را بدانند تا در تمرینات بتوانیم به‌درستی اجرا کنیم.

 
 

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره حضور تماشاگران تیمش در ورزشگاه تختی گفت: فکر می‌کنم این احتمال وجود داشته باشد که در بازی بعدی با هوادار بتوانیم از هواداران‌مان استفاده کنیم، البته که کلیت تصمیم‌گیری به استانداری بر می‌گردد که آیا اجازه بدهند یا خیر؛ خبری که من دارم این است که مسئولان شهری اعلام آمادگی کردند و آن ملزوماتی که برای وزارت بهداشت نیاز بوده؛ فرماندار عزیزمان انجام داده و فکر می‌کنم همه چیز آماده باشد و اگر دستور از استانداری بیاید، هواداران‌مان می‌توانند بیایند.

علیرضا منصوریان در ادامه صحبت‌هایش پیرامون وضعیت تیم صنعت نفت گفت: به لحاظ روحی-روانی شرایطمان خوب است؛ سعی می‌کنیم فرداشب بهترین کیفیت‌مان را نشان بدهیم. تیم مس رفسنجان تیم سختکوشی است و در بالای جدول حضور دارد اما همچنان پای حرفم هستم، امسال لیگی بوده که واقعا صدر جدول و ته جدول باهم فرقی نداشتند. نمی‌توانیم بگوییم که مثل سالیان گذشته اختلاف صدر و پایین خیلی زیاد بوده است.

وی افزود: با کوچ ستاره‌هایمان تقریباً ملاک فوتبال بازی کردن در کل لیگ یک شکل شده است و فقط عدد ارقام بازیکنان متفاوت است؛ تیم من ثابت کرده که صدر جدول و قعر جدول تفاوتی ندارد و همیشه به بچه‌هایمان گفته‌ایم که این استاندارد را در ذهن‌تان داشته باشید که ما لیگی هستیم که همه می‌توانند همدیگر را ببرند. بازی‌های هفته‌های گذشته کاملاً شهادت می‌دهد که این اتفاق افتاده است.

منصوریان در پاسخ به وضعیت داوری و اشتباهات متعدد آن‌ها گفت: امسال از حوزه داوری آسیب خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به شرایط فنی برخی بازیکنان تیمش توضیح داد: ما در هفته گذشته به دلیل فشردگی مسابقات سعی کردیم که به بعضی از ستاره‌هایمان استراحت بدهیم؛ واقعا با توجه به شرایط سنی‌شان و فشردگی مسابقات به نقطه‌ای رسیده بودند که بوی آسیب از آن‌ها می‌آمد و یک احساسی من داشتم که شاید بازیکن من تخلیه شود و برای سه بازی آینده آن‌ها را از دست بدهیم. به همین دلیل به 6-7 بازیکن‌مان استراحت دادیم که بتوانیم روند بدنی‌شان را حفظ کنیم.

علیرضا منصوریان درباره شرایط خوب جبیره در ترکیب صنعت نفت گفت: جبیره یک بازیکنی است که خیلی مسائل روحی-روانی روی او اثر دارد و ما با او خیلی کار کردیم؛ یک بخشی از جلسات فنی‌مان به رضا جبیره بر می‌گردد، الحمدالله به شرایط خوبی رسیده و ما فردا به او خیلی امید داریم. من روی حرکت‌های رضا و گلزنی‌اش در بازی فردا حساب باز کرده‌ام و می‌دانم با توجه به روحیه‌ای که تیم به او می‌دهد، چون در تیم‌مان بازیکن محبوبی است و با این‌که کم سن و سال است اما همه او را دوست دارند و باتجربه‌ها و جوان‌هایمان به او احترام می‌گذراند، من روی هنر این بازیکن برای بازی فردا حساب کرده‌ام.

منصوریان درباره وضعیت تیم امید صنعت نفت و صعودش به لیگ برتر امیدها توضیح داد: شأن آبادان نیست که در لیگ یک رقابت کند و شأن این تیم قهرمانی در لیگ برتر رده امیدهاست؛ خوشحالم از این‌که تیم امیدمان به لیگ برتر آمده، خیلی نمی‌خواهم از این موضوع خوشحالی کنم چون شأن این تیم آنجا نبود اما به باشگاه‌مان، مردم‌مان، کادرفنی و بچه‌های دوست‌داشتنی که اوایل فصل شرایطشان خوب نبود، تبریک می‌گویم. دو سه بازیکن خوب من در آن تیم دیدم که بعد از بازی فردا، دریک‌وند به تیم‌مان در خط حمله اضافه می‌شود و 3-4 بازیکن جوانان‌مان مثل بوعذار، تلیلی، عجمی و اوسام به تیم‌مان اضافه می‌شوند تا در مجموع 2 بازیکن از تیم امید و 2 بازیکن از تیم جوانان به تیم ما بیایند.

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: کمترین پاداشی که ما می‌توانیم به آن‌ها بدهیم این است که از آن‌ها در دو بازی باقی‌مانده به‌صورت مقطعی استفاده کنیم و تیم حریف را سوپرایز کنیم.

علیرضا منصوریان در واکنش به تعداد نفرات دعوت شده به اردوی تیم امید از صنعت نفت گفت: من با آقای مهدوی‌کیا که دوست صمیمی و خانوادگی من است، صحبت کردم؛ با توجه به این‌که آقا مهدی تیمش را دارد برای المپیک می‌بندد، ما 8 بازیکن برای تیم امید داریم و به او هم گفتم که مهدی جان اگر تیم‌های دیگر به تو بازیکن ندادند، قطعا روی ما حساب کن. من خودم 4 سال سرمربی تیم امید بودم، او می‌خواهد با توجه به شرایط سنی از جوان‌ترین بازیکنان برای المپیک بعدی استفاده کند و این شانس سنی در تیم ما به احمد شریعت‌زاده، پیام پارسا و محمدحسین زواری داده شده است.

سرمربی صنعت نفت آبادان در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: امید حامدی‌فر، محمدرضا غبیشاوی، فردین یوسفی، مهدی ممی‌زاده و علی خرم‌آبادی برای تیم هستند و در کنار این‌ها ما 5 بازیکن دیگر را هم داریم که به آقای مهدوی‌کیا گفتم که اگر احساس کردید تیم‌های دیگر آن بلایی که به سر من در جام ملت‌های زیر 23 سال آوردند؛ می‌خواهند بر سر شما بیاورند، دست ما باز است؛ ما بازیکن به شما می‌دهیم و افتخار هم می‌کنیم که بازیکن‌مان برود و برای تیم ملی بازی کند. اگر آقا مهدی می‌خواست سن را رعایت نکند، قطعا 6-7 بازیکن در تیم امید داشتیم.

منصوریان درباره غایبان تیمش برای بازی فردا پاسخ داد: الحمدالله به جز محمد بختیاری بقیه را در اختیار داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها