جلالی: منتظر جام های بعدی استقلال باشید

متاسفانه در این فصل یکی دو دفعه بازی کردم و دوباره مصدوم شدم اما این موضوع باعث نشد که دیگر بازی نکنم.

جلالی: منتظر جام های بعدی استقلال باشید

ابوالفضل جلالی با رهایی از بند مصدومیت توانست نمایش خوبی برای استقلال ارائه بدهد.

وی در ابتدا مورد دیدار با فولاد گفت: می‌دانستیم کار سختی در اهواز مقابل تیم سخت کوش فولاد داریم ولی ما بسیار با نظم عمل کردیم. از قبل برنامه ریزی کرده بودیم و می دانستیم اگر در این بازی پیروزی برسیم به قهرمانی نزدیک تر خواهیم شد تمام تلاشمان را کردیم و این اتفاق هم افتاد. خود من هم یک موقعیت گل در نیمه اول داشتم که متاسفانه از دست رفت.

او در مورد درگیری با بازیکنان فولاد ادامه داد: آنقدر خوب کار کردیم و نتیجه دلخواهمان بود که ترجیح میدهم در مورد حواشی بازی صحبت نکنم.

مدافع استقلال با تشکر از اعتماد فرهاد مجیدی در این باره گفت: متاسفانه در این فصل یکی دو دفعه بازی کردم و دوباره مصدوم شدم اما این موضوع باعث نشد که دیگر بازی نکنم. از آقای مجیدی و کادرش  ممنون و مدیونشان هستم

امیدوارم که جواب محبت آنها را در زمین با نمایشم داده باشم. در تیم‌های بزرگ اعتماد کردن به بازیکن جوان کار راحتی نیست اما آقای مجیدی این کار را انجام داد و واقعا از این کارش لذت بردیم.

وی در مورد قهرمانی زودهنگام استقلال نظرش را اینگونه بیان کرد: تمرکز ما روی این بود بازی به بازی پیش برویم و در نهایت قهرمان شویم ولی یک حسی به ما می گفت که چند هفته زودتر این اتفاق می افتد. خوشحالی ما وصف نشدنی است و تصاویر بعد از بازی گویای این مسئله است. این برد و قهرمانی را به هواداران استقلال که در این چند سال دلشان گرفت و ناراحت شدند تقدیم میکنیم و حقشان بود که این جام را بگیرند و از صمیم قلبم تشکر میکنم که در دوران سختم به من روحیه می دادند  و باید به آن‌ها از همین جا بگویم که از حالا به بعد منتظر جام های بعدی باشند.

مدافع استقلال در مورد رکورد نباختن این تیم و داشتن بهترین خط دفاعی نظرش را اینگونه بیان کرد: به قول معروف ما نباز ترین استقلال تاریخ لیگ هستیم و فکر می‌کنم تا به حال هیچ تیمی در لیگ دست به چنین کار بزرگی نزده، آقای مجیدی توانست به این عنوان دست پیدا کند. انشاالله سه بازی پیش رو هم به خوبی پشت سر بگذاریم و بتوانیم جام طلایی را کسب کنیم و به عنوان یک مدافع به خودم میبالم که بهترین خط دفاع لیگ را داریم اما این ماموریتی است که به کل تیم سپرده شده و همه بچه ها برایش زحمت کشیدند.

جلالی در پایان در مورد دیدار پیشرو با آلومینیوم اراک افزود: آلومینیوم تیم قابل احترامی است. به هرحال فینالیست جام حذفی بوده و پرسپولیس را هم به تازگی شکست داده اما ما سه برد دیگر می خواهیم تا قهرمانی مان را لذت بخش تر کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها