مهاجری: باید از اعتبار نفت مسجد سلیمان دفاع کنیم

بردن در لیگ برتر خیلی سخت است اما امیدوارم فردا بچه ها این کار را انجام بدهند.

مهاجری: باید از اعتبار نفت مسجد سلیمان دفاع کنیم

رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی از هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت:‌‌ ابتدا باید از تماشاگرانی که رنج و سختی سفر به شیراز را کشیدند و ما را تنها نگذاشتند، تشکر کنم. با تمام وجودشان نفت مسجد سلیمان را تشویق کردند. شاید تعداد آنها مقابل حجم هواداران فجر زیاد نباشد اما این حمایت به حدی به پیراهن زرد و زیبای نفت انرژی مثبت داد که بچه‌ها توانستند در یک بازی پرفشار سربلند شوند.

وی ادامه داد: در شرایطی که تیم فجر سپاسی تمام تمهیدات را برای استفاده از میزبانی در نظر گرفتن بود تا بتواند تیم پیروز میدان باشد اما خدا را شکر انرژی مثبت، تلاش بچه‌ها، همیت و همدلی باعث شد از این میدان سخت بیرون بیایند. با احترام به فجر و مربی خوبش سرآسیایی، اگر بیشتر دقت می‌کردیم می‌توانستیم  تیم پیروز میدان باشیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: البته خدا را شکر توانستیم حداقل امتیاز را حفظ کنیم و به شهرمان بازگردیم. فردا هم بازی سختی با نساجی داریم که از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال کشور است. مردم عاشقانه این تیم منطقه شمال کشور را دوست دارند. در نساجی بوده ام روزهایی را دیده ام که برد تیم چه شور و شعفی در منطقه ایجاد کرده است. خوشحال می‌شوم تیم‌هایی مثل نساجی و ملوان به سطح اول فوتبال کشور بیایند.

مهاجری افزود: فردا روز سختی داریم اما تمام نگاه ما به تیم و کار بچه های خودمان است‌. امیدوارم با تمریناتی که در نظر گرفته‌ایم شرایط لازم را برای نفت مسجد سلیمان رقم بزنیم و وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

وی درمورد نفرات غایب نفت مسجد سلیمان برای بازی فردا، توضیح داد : متاسفانه علی محسن زاده به دلیل دریافت کارت زرد در بازی با فجرسپاسی از همراهی تیم محروم است. دو نفر از بچه ها مصدومیت جزیی دارند که کادر پزشکی در تلاش است آنها را به بازی با نساجی برساند. فشردگی بازی ها و رفت و آمدها به ویژه برای ما که باید پرواز را انجام بدهیم و برخی مواقع دو ساعت و نیم را با اتوبوس برویم، مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: خدا را شکر بچه ها با وجود این فشردگی خیلی خوب کار کرده و درک شان خیلی به تیم کمک می‌کند. امیدوارم در بازی فردا هم با همان همیت، همدلی و درکی که از شرایط تیم، هواداران و انتظاراتی که از آنها وجود دارد بازی کنند. به خودشان گفته ام ثابت کرده اند توان بالایی دارند. اگر از این توان درست استفاده کنیم، می‌توانیم روزهای بهتری را برای خودمان رقم بزنیم. فرصت اندک است اما باید از اعتبار خودمان دفاع کنیم.

مهاجری گفت: بچه ها خیلی خوب می‌دانند فرصتی برای اشتباه نداریم. البته در سه بازی گذشته توانمندی خود را ثابت کرده اند و امیدوارم فردا روز خوبی را رقم بزنند. بردن در لیگ برتر خیلی سخت است اما امیدوارم فردا بچه ها این کار را انجام بدهند تا با رسیدن به پیروزی، حاشیه امنیت خوبی برای خودمان ایجاد کرده و سه دیدار باقی مانده را با فراغ بال بیشتری ادامه بدهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها