قائم مقام شهرخودرو: به کمیته استیناف هم گفتم توافقی با پرسپولیس نداشتیم

خودم در این مورد با درویش صحبت کردم و قرار است اطلاعیه‌ای در مورد وضعیت دریافت طلب شهرخودرو از پرسپولیس منتشر کنیم.

قائم مقام شهرخودرو: به کمیته استیناف هم گفتم توافقی با پرسپولیس نداشتیم

قائم مقام باشگاه شهرخودرو گفت: از کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای با من تماس گرفتند و گفتند آیا توافقنامه‌ای با باشگاه پرسپولیس امضا کرده‌اید که من هم گفتم هیچ توافقی با پرسپولیس نداشتیم.

اسماعیل حیدرپور در مورد اظهارات اخیر مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نسبت به توافق با شهرخودرو برای پرداخت طلب باشگاه مشهدی اظهار داشت: طبق پیگیری‌های ما باشگاه پرسپولیس اعلام کرده این مصاحبه از قول مدیر روابط عمومی ما نیست. خودم در این مورد با درویش صحبت کردم و قرار است اطلاعیه‌ای در مورد وضعیت دریافت طلب شهرخودرو از پرسپولیس منتشر کنیم. 

وی افزود: پرسپولیس بابت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی 7 میلیارد و 800 میلیون تومان به شهرخودرو بدهکار بود و البته این باشگاه باید بابت تاخیر دو ساله در پرداخت این مبلغ، 7 میلیارد و 200 میلیون تومان دیگر به ما پرداخت کند اما طبق توافقی که با رضا درویش در دفتر باشگاه شهرخودرو داشتیم قرار شد برای کمک به پرسپولیس و تعامل با این باشگاه، 10 میلیارد تومان بگیریم. در واقع از خیر دریافت باقیمانده مبلغ 14-15 میلیارد تومانی گذشتیم.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو عنوان کرد: پرسپولیس این پیشنهاد را قبول کرد و بر همین اساس پیش‌نویس قرارداد را تنظیم کردیم اما وقتی پیش‌نویس را برای این باشگاه فرستادیم ظاهراً یک میلیارد  تومان را کم کرده و مبلغ را به 9 میلیارد تومان رساندند. البته این موضوع را قبول نکردیم و گفتیم باید همان 10 میلیارد را پرداخت کنید. همانجا هم اعلام کردیم هر زمان بگویید پول شهرخودرو را نمی‌دهیم، نامه‌ای به کمیته وضعیت AFC و کمیته‌ای که وضعیت باشگاه‌ها را بررسی می‌کند می‌فرستیم و قطعاً  در آن حالت باید کل طلب شهرخودرو را بدهید. تا وقتی هم طلب شهرخودرو را ندهید، بار دیگر مجوز حرفه‌ای برای پرسپولیس صادر نمی شود و نمی توانید در لیگ قهرمانان شرکت کنید.

حیدرپور ادامه داد: آقایان گفتند باشگاه پرسپولیس دولتی است و ذی‌حساب ما اعلام کرده فقط می‌توانیم مبلغ 7 میلیارد و 800 میلیون را پرداخت کرده و بیشتر از آن نمی‌‌توانیم به شهرخودرو پول بدهیم. بار دیگر مذاکره‌ای با درویش انجام داده و گفتم برای این موضوع هم راه حل دارم. گفتم از طریق کارگزار یا اسپانسر خود برای پرداخت باقیمانده 10 میلیارد، اسپانسری 2.5 میلیاردی به شهرخودرو بدهید یا آپشنی در اختیار ما بگذارید که این موضوع جبران شود زیرا شهرخودرو باشگاهی خصوصی است و به سیستم دولتی وصل نیستیم. باشگاه خصوصی هم تنها از راه‌هایی مثل ترانسفر بازیکن یا مربی، تبلیغات دور زمین و ... پول در می‌آورد. 

وی خاطرنشان کرد:‌ باشگاه پرسپولیس قبل از اتمام سال گذشته 2 میلیارد تومان پرداخت کرد و قرار شد یک هفته بعد 2 میلیارد تومان دیگر به ما بپردازد و به مرور تا زمان تسویه نهایی به ما پرداختی داشته باشد. تمام این مسائل در پیش‌‌نویس قرارداد ذکر شد اما پس از پرداخت 2 میلیارد تومان، دیگر پولی به ما ندادند. در ادامه گفتند به جای 2 میلیارد تومان، یک میلیارد می‌دهیم و سپس اعلام کردند به این دلیل که شب عید نتوانستیم به بازیکنان مان درصدی از قراردادشان را بدهیم، فعلا نمی‌توانیم به شهرخودرو پول بدهیم. این بدقولی‌ها مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو افزود: البته از سایر باشگاه‌ها مثل استقلال هم بابت انتقال امین قاسمی‌نژاد طلب داریم. استقلالی‌ها در صحبت با یک واسطه اعلام کردند قرار است پولی به قاسمی‌نژاد بدهیم تا او هم مبلغی را به شهرخودرو پرداخت کند. قاسمی‌‌نژاد پس از بازی در استقلال به گل‌گهر سیرجان رفت و پول خوبی هم گرفت اما هنوز پول ما را نداده‌اند. از باشگاه‌های مختلف طلب زیادی داریم اما همه آنها خلف وعده می‌کنند.

حیدرپور افزود: صحبت‌های اخیر مدیر روابط عمومی پرسپولیس را تکذیب می‌کنم. از روزی هم که با درویش توافق کردیم، در مورد بدهی پرسپولیس  به شهرخودرو حرفی نزدیم. دوستان هم با وجود اینکه قول دادند یک هفته پس از پرداخت 2 میلیارد تومان بار دیگر 2 میلیارد به ما بدهند هنوز این کار را نکرده‌اند. اگر پولی می‌دادند بخش عمده‌ای از این مشکل تاکنون حل شده بود. پرسپولیسی‌ها می‌گویند بیش از 3 میلیارد تومان به شهرخودرو پرداخت کردیم اما فقط 2 میلیارد تومان را پرداخت کردند و نمی‌دانم باقیمانده مبلغ را به چه کسی دادند شاید به فردی دیگر و به اسم ما دادند. تا الان صبوری کرده‌ایم.

وی تصریح کرد:‌ امروز از کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای با من تماس گرفتند و گفتند آیا توافقنامه‌ای با باشگاه پرسپولیس امضا کرده‌اید که من هم گفتم هیچ توافقی با پرسپولیس نداشتیم. امیدوارم دوستان از این حرف من ناراحت نشوند در شرایطی که به کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای گفتم پرسپولیس قرار بود به ما پول بدهد هنوز این کار را انجام نداده و با این تفاسیر بار دیگر صدور مجوز حرفه‌ای‌ این باشگاه به مشکل برمی‌خورد. متأسفانه باشگاه پرسپولیس فقط به ما وعده داده است.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو افزود: نکته مهم دیگر این است که درویش به ما قول داد یک هفته بعد از دریافت پول سهام پرسپولیس به ما پول بدهد. از یک ماه قبل می‌گویند می‌خواهیم به شما پول بدهیم اما هنوز این کار را انجام نداده‌اند. جالب است با پرسپولیس نامه‌نگاری کردیم که 2 میلیارد را به شماره حساب X بریزند. این مبلغ را به حساب ریختند اما بعد از عید گفتند دیگر نمی‌توانیم به آن شماره حساب پول بدهیم. گفتیم حساب ما هم مثل پرسپولیس بسته است و ما هم مشکلاتی داریم. در نهایت 500 میلیون تومان دیگر برای ما ریختند.

حیدرپور عنوان کرد: بار دیگر دوستانه و برادرانه از باشگاه پرسپولیس  و برادر عزیزم رضا درویش که واقعاً برایش احترام قائل هستم و فرق او با مدیران قبلی پرسپولیس این است که برخلاف آنها که قول دادند و هیچ کاری نکردند، حداقل وی قول داد و بخشی از بدهی پرسپولیس  را پرداخت کرد، می‌خواهم این موضوع را مورد توجه قرار بدهد.

وی افزود:‌ همه مدیران باشگاه لیگ برتری در یک گروه هستند. از الان می خواهند مدارک و مستندات مربوط به بدهی‌های خودمان را ارائه بدهیم. نمی‌دانم باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده طلبش به شهرخودرومی‌خواهد چه اسنادی ارائه کند؟ شهرخودرو 5 بازی فینال‌گونه پیش‌رو دارد خواهش می‌کنیم در این شرایط حساس پول ما را بدهند تا مشکل‌مان حل شود. در غیر این صورت واقعاً کاری می‌کنیم که دیگر هیچ کاری از دست پرسپولیس و حتی خودمان برای کمک به این باشگاه نیاید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها