قاسمی‌نژاد: گل‌محمدی حق دارد ناراحت باشد

امین قاسمی‌نژاد، وینگر تیم فوتبال شهر خودرو به مانند سرمربی این تیم اعتقاد دارد که در شهر مشهد حمایت لازم از سرخپوشان صورت نمی‌گیرد.

قاسمی‌نژاد: گل‌محمدی حق دارد ناراحت باشد

امین قاسمی‌نژاد  با اشاره به صحبت‌های اخیر یحیی گل‌محمدی و گلایه‌های این مربی بابت عدم حمایت از تیم شهر خودرو در مشهد گفت: گل‌محمدی حق دارد ناراحت باشد. ما امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و تیم نیاز به حمایت دارد. تیمی مثل شهر خودرو نباید دغدغه زمین تمرین و زمین مسابقه داشته باشد. ما با ذوب‌آهن در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی کردیم که نمی‌دانم چقدر هزینه کردیم، ولی برای بازی با سپاهان و مس کرمان مشکل داشتیم.

وی در ادامه افزود: واقعاً زشت بود که در زمین تمرین خودمان در منزل‌آباد میزبان سپاهان بودیم. در این زمین حتی نیمکت هم وجود ندارد و در کنار زمین صندلی گذشته بودند. آقای حمیداوی به تنهایی نمی‌تواند تمام مشکلات را برطرف کند و نیاز به این داریم که از سوی مسئولان استانی هم حمایت شویم. در سال گذشته قول‌هایی دادند که عملی نشدند و طبیعتاً این موضوع می‌تواند برای بازیکنان و کادر فنی ناراحت‌کننده باشد. ما حداقل این انتظار را داریم که امکانات خوبی در اختیار داشته باشیم و بازیکنان و کادر فنی در این زمینه دغدغه نداشته باشند.

بازیکن باتجربه تیم فوتبال شهر خودرو با اشاره به وضعیت فنی تیمش تصریح کرد: شرایط تیم ما خوب است. ما چند بازیکن را از دست دادیم و چند بازیکن خوب هم به تیم اضافه شدند. ظاهراً قرار است یکی دو بازیکن جدید هم به تیم ملحق شوند و امیدوارم برای فصل جدید تیم خوبی داشته باشیم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها