عبدی با پرداخت ۴۰۰ هزار دلار می‌تواند از پرسپولیس جدا شود

او می‌تواند با پرداخت مبلغی که توافق شده قرارداد خود را فسخ کرده و راهی تیم‌های خارجی شود.

عبدی با پرداخت ۴۰۰ هزار دلار می‌تواند از پرسپولیس جدا شود

با رسانه‌ای شدن پیشنهاد چند تیم خارجی به مهدی عبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بحث قرارداد و بند فسخ این بازیکن به سوژه داغی تبدیل شد. به طوری که ابراهیم شکوری معاون پیشین باشگاه پرسپولیس هم در صفحه شخصی خود به این مسئله واکنش نشان داد.

اصل ماجرا به تمدید قرارداد عبدی با پرسپولیس در زمان مدیریت جعفر سمیعی برمی‌گردد؛ در آن زمان عبدی قرارداد خود را به مبلغ نسبتاً کمی با پرسپولیس تمدید کرد. در همان جلسه سمیعی به عبدی قول می‌دهد که در صورتی که عملکرد مناسبی در نیم‌فصل اول داشته باشد رقم قرارداد او را افزایش خواهد داد. این در حالی است که عمر مدیریتی جعفر سمیعی در پرسپولیس به نیم‌فصل نرسید و او جای خود را به مجید صدری داد. 

با حضور صدری در پرسپولیس و با رسیدن به نیم‌فصل مذاکرات برای بالا بردن رقم قرارداد عبدی آغاز شد که در نهایت این مبلغ بالاتر رفت. جالب البته اینجا است که در همین مذاکرات بند فسخ 400 هزار دلاری در قرارداد عبدی ثبت می‌شود. به این ترتیب مهدی عبدی موفق شد در زمان مجید صدری بند فسخ را در قرارداد خود بگنجاند. 

با این همه و با وجود قراردادی که مهدی عبدی با پرسپولیس دارد اما او می‌تواند با پرداخت مبلغی که توافق شده قرارداد خود را فسخ کرده و راهی تیم‌های خارجی شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها