معضل جدید در باشگاه استقلال؛ هبه کننده‌هایی که چندین برابر پولشان را می‌خواهند

دو نفر اصلی این ماجرا علی نامداری و اسماعیل خلیل زاده اعضای سابق هیات مدیره استقلال هستند.

معضل جدید در باشگاه استقلال؛ هبه کننده‌هایی که چندین برابر پولشان را می‌خواهند

در سال های گذشته برخی افراد به عنوان اسپانسر، عضو هیات مدیره، حمایت کننده مالی در قالب هبه و کمک پول هایی به باشگاه استقلال تزریق کردند که برخی از این افراد به دنبال دریافت مبالغ خود هستند.

با این وجود پس از فروش ۱۰ درصد از سهام باشگاه و واریزی بالای 300 میلیارد تومانی به حساب استقلال، به اصطلاح بوی پول به مشام این افراد خورده است. در شرایطی که این افراد پول را به عنوان هبه و کمک به استقلال پرداخت کرده و حتی از این طریق برای خود اسم و رسمی مطرح کرده و به سودهای جانبی رسیده اند، اکنون با پیگیری و مراجعه به دفتر باشگاه استقلال، مدیران فعلی را تحت فشار گذاشته اند که پول هایشان با پرداخت سود به آن ها بازگردانده شود.

دو نفر اصلی این ماجرا علی نامداری و اسماعیل خلیل زاده اعضای سابق هیات مدیره استقلال هستند. افرادی که در زمان حضورشان در باشگاه استقلال با پیشنهادهای خود به بازیکنان، قیمت برخی از آنها را با افزایش چشم گیری روبرو کردند. این موضوع را سید حجت کریمی عضو فعلی هیات مدیره استقلال هم تایید می کند.

براساس اسنادی که در باشگاه استقلال موجود است، نامداری 7-8 میلیارد تومان به این باشگاه کمک کرده اما اکنون مدعی است حدود ۵۰-۶۰ میلیارد از استقلال طلب دارد.

 گویا او پس از مطرح شدن نامش از کنار استقلال و عکس های یادگاری با بازیکنان، دنبال سود پول هایش است. در کنار او اسماعیل خلیل زاده، رییس سابق هیات مدیره استقلال از اصلی ترین افرادی است که مدعی طلب های چندین میلیاردی از آبی پوشان است. او در حالی مدعی طلب 560 هزار دلاری از استقلال است که در این باره اسناد کافی در باشگاه استقلال موجود نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها