حق نداریم یک قدم از رویای‌مان عقب‌نشینی کنیم

صداقت: نمی‌خواهیم به بعد از فینال فکر کنیم و درگیر هیجانات بازی شویم/

صلاً نمی‌خواهیم به بعد از فینال فکر کنیم و درگیر هیجانات بازی شویم. از روز اول الهامی تأکیدش بر این بوده است که بازیکنان از بازی لذت ببرند.

صداقت: نمی‌خواهیم به بعد از فینال فکر کنیم و درگیر هیجانات بازی شویم/

مربی تیم فوتبال نساجی تأکید کرد، او و دیگر عوامل این تیم حق ندارند یک قدم از رؤیای‌شان که همان قهرمانی در جام حذفی است، پا پس بکشند.

مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از دیدار تیم نساجی مقابل آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی اظهار داشت: همیشه بازی پایانی حساس، مهم و هیجان‌انگیز بوده است. دو تیم با شرایطی خاص به بازی فینال رسیده‌اند. هر دو تیم، تیم‌های بزرگ و مدعی را پشت سر گذاشتند و شایستگی خودشان را ثابت کردند. مطمئنم بازی نساجی - آلومینیوم یکی از بازی‌های جاندار و مهیج امسال ما خواهد بود و ان‌شاءالله اتفاقات خوب به نفع ما رقم بخورد.

وی در مورد اینکه «آیا در صورت قهرمانی نساجی در جام حذفی، استان مازندران امکانات لازم برای میزبانی در آسیا را دارد؟»، گفت: در مورد جزئیات مدیریت باشگاه می‌تواند جواب بدهد، ولی می‌دانم بعد از سفر رئیس جمهور تأکید شده است که مشکل استادیوم هر چه سریع‌تر برطرف شود. در مورد مابقی زیرساخت‌ها من نمی‌دانم آیتم‌های AFC چه موضوعاتی است، ولی فکر نمی‌کنم مشکل دیگری باشد.

مربی تیم نساجی درباره آمادگی تیمش برای دیدار فینال جام حذفی تصریح کرد: بعد از بازی با مس تمام مدیران ارشد باشگاه و ساکت الهامی، تأکیدشان بر آرامش بود و اینکه مجموعه نساجی از حضور در فینال لذت ببرد. اصلاً نمی‌خواهیم به بعد از فینال فکر کنیم و درگیر هیجانات بازی شویم. از روز اول الهامی تأکیدش بر این بوده است که بازیکنان از بازی لذت ببرند. باشگاه نظرش این است که از این فرصت برای نمایش کیفیت فوتبالی و پتانسیل بزرگ هواداران استفاده کند و این پتانسیل را به نمایش بگذارد. شک نکنید اتفاقات خوبی می‌افتد.

صداقت خاطر نشان کرد: به نظر من رسیدن به فینال جام حذفی در حضور تمام بزرگان فوتبال ایران یک هدیه الهی به دل بزرگ آقای حدادیان مالک باشگاه بود. به خاطر اینکه بار تیم را یک تنه به دوش کشیدند. ما هر هفته هزینه مضاعفی داشتیم و باید خارج از خانه بازی می‌کردیم. این فینال هدیه بزرگی بود به آقای الهامی و کادر فنی‌اش به خاطر صبوری که داشتند و هر هفته به‌عنوان میهمان در پرواز بودیم. در پایان هم این هدیه به هواداران‌مان بود که حتی در طول یک سال یک تمرین تیم‌شان را نتوانستند از نزدیک ببینند. به همین خاطر هم است که تمام بازیکنان و مجموعه ما فردا حق ندارند یک قدم از رؤیاپردازی‌شان عقب‌نشینی کنند. رؤیایی که برای رسیدن به آن سخت تمرین و جسورانه بازی کردند. فارق از هر نتیجه‌ای، این قول را می‌دهیم که فردا مثل یک جنجگوی مبارز تا آخرین لحظه مبارزه می‌کنیم و پا پس نمی‌کشیم. باید خواسته هواداران را عملی کنیم. قول می‌دهم برای نساجی اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وی در واکنش به این موضوع که کادر فنی نساجی چقدر دغدغه بازی زیبا در دیدار فردا را دارد، یادآور شد: فکر می‌کنم خیلی واضح است. در تمام بازی‌های بزرگ کیفیت تیم ما را دیدید. نه تنها دغدغه ما و بازیکنان، بلکه مدیریت باشگاه به خاطر اینکه تیم بتواند کیفیت خوبی داشته باشد حاضر شد زیربار هزینه مضاعف برود و ورزشگاه امام رضا (ع) را به‌عنوان میزبان خانگی انتخاب کردیم. زمین تمرینی که در تهران داریم جزو بهترین زمین‌های ایران است. اینها همه هزینه دارند. به جز کادر فنی و بازیکنان، باشگاه ما هم این دغدغه را دارد. همیشه دیدید حتی در بازی‌هایی که باختیم تیم حریف را اذیت کردیم و تحت فشار گذاشتیم. شک نکنید تیم ساکت الهامی به دنبال بازی زیباست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها