تیمِ مجیدی بابرنامه و شایسته قهرمانی است

اکبرپور: مشکلی با غفوری ندارم و دوست دارم جام قهرمانی را بالای سر ببرد

اگر چه فوتبال در زمان ما با الان تفاوت داشت و به نظرم از نظر استعداد فوتبالی، اُفت کرده‌ایم.

اکبرپور: مشکلی با غفوری ندارم و دوست دارم جام قهرمانی را بالای سر ببرد

مربی تیم فوتبال جوانان استقلال ابراز امیدواری کرد، وریا غفوری کاپیتان این تیم در پایان فصل جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

سیاوش اکبرپور  درباره انتخابش به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال جوانان استقلال اظهار داشت: از سال 94 در تیم جوانان حضور دارم و امسال دوست و هم‌بازی‌ام در استقلال یعنی آرش برهانی از من درخواست کرد که کمک کنم. درست است در رده بزرگسالان مشغول کار بودم، ولی اینجا خانه من است و دوست داشتم در باشگاه محبوبم باشم. از امروز روند تست‌گیری آغاز شده است و برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تیم‌های پایه استقلال را در همه رده‌ها قهرمان کنیم.

وی در مورد حضورش به همراه آرش برهانی و میلاد میداودی در تمرین تیم بزرگسالان استقلال تصریح کرد: جا دارد از فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی استقلال و نفر اول این تیم بابت انرژی خوبش نسبت به تیم‌های پایه و جوانان تشکر کنم. خودم یک سال و نیم در آکادمی حضور داشتم، ولی تعاملی برای گرفتن یا جذب بازیکن از رده‌های پایه نمی‌دیدیم. در گذشته عزمی برای گرفتن بازیکن جوان نبود. خدا را شکر سردار مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه، آرش برهانی رئیس آکادمی و فرهاد مجیدی سرمربی تیم بزرگسالان به این موضوع توجه دارند تا بازیکنان خوبی به رده بزرگسالان راه پیدا کنند. مجیدی در استقلال به بازیکنان جوان بازی می‌دهد که این اقدام انگیزه خوبی به بازیکنان جوان می‌دهد تا رده‌های پایه استقلال سکوی پرتابی برای آنها جهت رسیدن به تیم بزرگسالان و تیم ملی باشد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال یادآور شد: با آنهایی در تمرین استقلال حضور پیدا کردیم که چهار پنج سال هم‌بازی بودیم. ما نسل دوری نیستیم و نسلی نزدیک به شمار می‌آییم. برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم آخر فصل قهرمان شود. تیمی که 24 هفته نباخته است و شش امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد، مدعی اصلی و شایسته قهرمانی است. آمار نشان می‌دهد با این تیم از قبل کار شده و پشت آن برنامه بوده است. استقلال نه فقط با سپاهان، بلکه در مجموع شش بازی سخت در لیگ دارد و باید با تمرکز کامل به میدان برود. هر بازی باقیمانده استقلال حکم فینال را دارد.

اکبرپور راجع به عکسی که کنار وریا غفوری گرفت و به نظر می‌رسد با توجه به صحبت‌هایی که علیه کاپیتان استقلال کرده بود، سوء‌تفاهم بین او و غفوری برطرف شده است، گفت: در هر خانواده‌ای از این اتفاقات پیش می‌آید. زمانی که خودم بازی می‌کردم چنین اتفاقاتی می‌افتاد، ولی قرار نیست کسی کینه به دل بگیرد. وریا کاپیتان و بزرگ استقلال است و می‌داند کسی که به‌عنوان پیشکسوت موضعی می‌گیرد، بحثش فنی است. بدی ما این است که انتقادپذیر نیستیم، ولی بازیکنی داریم که فکرش بزرگ است. غفوری کاپیتان استقلال است و آرزو می‌کنم جام قهرمانی استقلال را آخر فصل بالای سر ببرد. بحثی بین ما نبود و شاید یکسری از دوستان که مشکل داشتند خواستند این مشکل را از طریق ما بیشتر کنند. چیز خاصی نبود و سوءتفاهمات برطرف شد.

وی ادامه داد: با قلبم آرزو می‌کنم استقلال قهرمان شود. این تیم بازیکنان جوان و مستعدی دارد. به بازیکنان جوان هم این را می‌گویم که درِ باشگاه به روی آنها باز است و در آکادمی استقلال استعدادهای‌شان دیده می‌شود. اگر چه فوتبال در زمان ما با الان تفاوت داشت و به نظرم از نظر استعداد فوتبالی، اُفت کرده‌ایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها