روشن: خوب نیست برهانی هم مدیر آکادمی باشد هم سرمربی امیدها

من آرش برهانی را دوس دارم ولی خوب نیست مدیر آکادمی خودش سرمربی یکی از تیم های پایه باشد.

روشن: خوب نیست برهانی هم مدیر آکادمی باشد هم سرمربی امیدها

حسن روشن پیشکسوت استقلال در خصوص اتفاقاتی که در آکادمی باشگاه استقلال رخ داده و مربیان این تیم انتخاب شده اند گفت: من در مورد انتخاب ها صحبت کردم، گفتم از این جمع مربیان فقط سیاوش اکبرپور را می شناسم. بقیه دوستان هم اگر مدرکی در بزرگسالان دارند باید حتما در رده های پایه به صورت تخصصی کار کنند.  کار کردن با سنین پایه تجربه و حوصله می خواهد. مثلا هر چه سن شاگرد کمتر باشد تجربه مربی باید بیشتر باشد. 

وی در خصوص  اینکه در تیم های پایه از پیشکسوتان سابق پاس مثل شهبازیان، میثم منیعی و ... استفاده می شود گفت: من قبلا هم گفته ام که استقلال آنقدر چهره ملی دارد که بشود از خود آنها استفاده کرد. ابتدا باید از پیشکسوتان خودمان استفاده کنیم و بعد به فکر پاسی های سابق باشیم.

رئیس اسبق آکادمی باشگاه استقلال تاکید کرد: من آرش برهانی را دوس دارم ولی خوب نیست مدیر آکادمی خودش سرمربی یکی از تیم های پایه باشد. این مساله ناخوداگاه به برهانی ضربه می زند. مدیر آکادمی باید حواسش به همه تیم ها باشد و در تمرینات همه این تیم ها شرکت کند. اگر او مثلا سرمربی امیدها باشد خود به خود روی تیم های دیگر اثر منفی خواهد گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها