کربکندی: سپاهان مثل ماشینی است که با ترمز دستی کشیده حرکت می‌کند!

بدون شک بخش مهمی از عملکرد یک مربی با نتایجی که می‌گیرد سنجیده می‌شود.

کربکندی: سپاهان مثل ماشینی است که با ترمز دستی کشیده حرکت می‌کند!

پیشکسوت فوتبال اصفهان می‌گوید که سپاهان در این فصل انتظارات را برآورده نکرده و همانند ماشینی است که با ترمز دستی کشیده حرکت می‌کند.

رسول کربکندی در خصوص شرایط سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و نتایج نه چندان خوبی که این تیم در مرحله گروهی گرفته، عنوان کرد:  نمی‌دانم مشکل کجا است چون نزدیک تیم نیستم و نمی‌توانم قضاوتی داشته باشم ولی با این همه بازیکن ستاره، انتظارات از سپاهان بیشتر است. نمی‌دانم مشکل تیم فنی است یا روحی؛ قطعاً کادر فنی زحمت خودش را می‌کشد ولی سپاهان مثل ماشینی است که با ترمز دستی کشیده حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: سپاهان در سطح ورزش ایران یک باشگاه کاملاً حرفه‌ای است که مشکل هزینه و امکانات ندارد. بازیکنان این باشگاه دغدغه مالی، زمین تمرین، امکانات و ورزشگاه را ندارند و کادر فنی سپاهان هم یک کادر 8 تا 10 نفره است. با این وجود این تیم در حد امکانات و سرمایه‌گذاری باشگاه نتیجه نگرفته است. ابتدای فصل سپاهان را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانستم ولی این تیم شانس قهرمانی در لیگ را از دست داد و در جام حذفی هم کنار رفت. شرایط سپاهان برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم سخت شده است.

کربکندی خاطرنشان کرد: من یک مربی بودم و هیچ وقت از کنار گذاشتن یک مربی خوشحال نمی‌شوم. نمی‌دانم سیاست باشگاه و هیئت مدیره در خصوص نویدکیا چه خواهد بود اما بدون شک بخش مهمی از عملکرد یک مربی با نتایجی که می‌گیرد سنجیده می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها