صیادمنش: بازی در یک لیگ واقعاً خوب تجربه خوبی است

 صیادمنش: بازی در یک لیگ واقعاً خوب تجربه خوبی است

مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال‌سیتی از بازی در لیگ دسته اول انگلیس موسوم به چمپونشیپ خوشحال است.

اللهیار صیادمنش که در دومین بازی متوالی‌اش که در ترکیب اصلی هال‌سیتی به میدان رفت و در اولین بازی خانگی‌ که در ترکیب اصلی ببرها، جمعه شب موفق شد در برتری 2 بر یک تیمش مقابل کاردیف‌سیتی در هفته چهل‌ودوم چمپیونشیپ انگلیس، اولین گلش را برای این تیم  به ثمر برساند.

این مهاجم ایرانی که پس از حضوری موفق در زوریا لوهانسک اوکراین، در پنجره زمستانی اخیر با قرارداد قرضی 6 ماهه به هال‌سیتی پیوست، در واکنش به اولین گلش با پیراهن این تیم انگلیسی در حساب رسمی‌اش در «اینستاگرام» نوشت: «خوشحالم که اولین گلم را مقابل هواداران‌مان به ثمر رساندم. از همه بابت جو فوق‌العاده‌ای که در ورزشگاه وجود داشت، تشکر می‌کنم».

صیادمنش همچنین در گفت‌وگو با سایت باشگاه هال‌سیتی گفت: وقتی به اینجا آمدم، همه چیز خوب بود.  همه چیز در تیم خوب است، از جمله تمرینات و بازی‌ها. جو فوق‌العاده‌ای اینجا در تیم وجود دارد. به محض ورودم به هال‌سیتی استقبال واقعاً گرمی از من شد. هم‌تیمی‌هایم بازیکنان خوبی هستند و خوشحالم که در کنار آنها هستم. امیدوارم پایان خوبی در فصل جاری داشته باشیم و منتظر موفقیت‌های بیشتر هستم.

مهاجم تیم ملی کشورمان در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: چمپیونشیپ (لیگ دسته اول انگلیس) کیفیت خوبی دارد. واقعاً این لیگ آن را دوست دارم و جو فوق‌العاده‌ای دارد، بنابراین واقعاً برای من خوب است که اینجا برای هال‌سیتی بازی کنم. این برای من تجربه خوبی است که در یک لیگ واقعاً خوب بازی کنم و امیدوارم در اینجا عملکرد خوبی داشته باشم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها