تصمیم نهایی آل کثیر بعد از برزخ صد روزه

مهاجم جنوبی پرسپولیس که اکنون در دزفول حضور دارد، تصمیم خود را برای انجام عمل جراحی گرفته است.

تصمیم نهایی آل کثیر بعد از برزخ صد روزه

آل کثیر که پیش از این نیز بعد از درخشش قابل توجه در ترکیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، با سرنوشتی تلخ و محرومیتی شش ماهه مواجه شده بود، نشان داده که قادر است با حفظ انگیزه شرایط خوبی را دنبال کند. نمونه آن بازگشت دوباره بعد از محرومیت و گلزنی در دربی است که محبوبیتش نزد هواداران این تیم را چند برابر کرده بود.

مهاجم جنوبی پرسپولیس که اکنون در دزفول حضور دارد، تصمیم خود را برای انجام عمل جراحی گرفته و قرار است به زودی در تهران حاضر شود. او برای انجام این عمل، بعد از مشورت با چند پزشک و دوستان فوتبالی، حضور در کمپ اسپایر را در نظر گرفته است. یکی از پیشرفته‌ترین کمپ‌های درمانی در آسیا و حتی دنیا.

بخش درمان این کمپ پیشرفته به نام "اسپیتار" پیش از این پذیرای ستاره‌های نامداری بوده است که از جمله آن می‌توان به حضور یک هفته‌ای نیمار ستاره برزیلی پاریسن ژرمن اشاره کرد. اومتیتی ستاره بارسلونا نیز دیگر بازیکنی است که با بهره بردن از امکانات فوق العاده کمپ اسپایر توانست شرایط بازگشت زودهنگام را برای خود فراهم سازد.
عیسی آل کثیر در این فصل به پایان قرارداد خود با پرسپولیس خواهد رسید و باید دید مسوولان این باشگاه و خصوصا کادرفنی چه تصمیمی برای ادامه همکاری با این مهاجم 32 ساله خصوصا بعد از عمل جراحی رباط صلیبی خواهند گرفت. با این حال بعید نیست با توجه به تصمیمش برای این عمل جراحی، او امیدوار باشد باشگاه نیز در این شرایط در کنار وی بوده و قراردادش را نیز تمدید کند تا احتمالا برای نیم فصل دوم در لیگ بعدی با آمادگی مطلوب به جمع بازیکنان این تیم اضافه شود و کار را دنبال کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها