ویارئال با حذف بایرن مونیخ به غول‌کشی ادامه داد

شاگردان اونای امری پس از حذف یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی، یکی دیگر از بزرگان فوتبال اروپا را هم حذف کردند.

ویارئال با حذف بایرن مونیخ به غول‌کشی ادامه داد

در آغاز دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو بازی همزمان برگزار شد که در یکی از آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آلیانتس آره‌نا به مصاف ویارئال رفت که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت تا با توجه به برتری پیروزی یک بر صفر نماینده اسپانیا در بازی رفت، این زیردریایی زرد باشد که با پیروزی 2 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب می‌کند.

این نتیجه غیرمنتظره در حالی رقم خورد که باواریایی‌ها با گلزنی روبرت لواندوفسکی در دقیقه 52 توانسته بودند از میهمان خود پیش بیفتند.

در حالی که بایرن مونیخ داشت به فشار حملات خود برای از هم پاشیدن دفاع چند لایه زیردریایی زرد می‌افزود، این میهمان اسپانیایی بود که برخلاف جریان بازی توسط بازیکن تعویضی‌اش ساموئل چوکوئزه در دقیقه 88 گل تساوی را به ثمر رساند و موفق به خلق یک شگفتی دیگر شد.

به این ترتیب شاگردان اونای امری پس از حذف یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی، یکی دیگر از بزرگان فوتبال اروپا را هم حذف کردند و به‌عنوان اولین تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها