فخرالدینی: آلومینیوم شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در جام حذفی است

به هر حال فوتبال برد و باخت دارد و قرار نیست یک تیم همیشه روی دور موفقیت باشد. من معتقدم دور شدن پرسپولیس از قهرمانی غیرطبیعی نیست.

 فخرالدینی: آلومینیوم شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در جام حذفی است

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی است آنها شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی هستند.

میلاد فخرالدینی درباره برتری تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و رقم خوردن یک شب به یادماندنی گفت: ما می‌دانستیم بازی سختی داریم، ولی خدا را شکر که با انجام یک بازی خوب و حساب شده به برد رسیدیم. شکست دادن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بسیار لذتبخش است و با این برد نشان دادیم که تیم خوبی هستیم.

وی در مورد اینکه آیا آنها می‌توانند در جام حذفی قهرمان شوند، تصریح کرد: ما تنها تیمی هستیم که در این جام با سه تیم لیگ برتری روبه‌رو شدیم. ما فجر سپاسی، سپاهان و پرسپولیس را شکست دادیم، ولی تیم‌های دیگر بعضی از بازی‌های‌شان آسان بود. اعتقاد من این است که شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در جام حذفی آلومینیوم است.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که «ترجیح می‌دهید در صورت صعود به فینال با کدام تیم روبه‌رو شوید؟»، خاطر نشان کرد: برای ما که پرسپولیس را در خانه شکست دادیم فرقی ندارد با کدام تیم روبه‌رو شویم. الان هم باید به فکر بازی با خلیج فارس باشیم و نباید تصور کنیم کار راحتی داریم.

فخرالدینی راجع به اینکه چرا پرسپولیس نسبت به فصول گذشته اُفت کرده است، اظهار داشت: پرسپولیس واقعاً تیم گردن کلفتی است که یکشنبه شب هم ما را اذیت کرد. به هر حال فوتبال برد و باخت دارد و قرار نیست یک تیم همیشه روی دور موفقیت باشد. من معتقدم دور شدن پرسپولیس از قهرمانی غیرطبیعی نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها