خوش‌شانس بودیم ولی فوتبال همین است

عبدی: پنالتی زدن را دوست دارم و استرسی نداشتم

قطعاً در بازی با مس کرمان کار سخت‌تری نسبت به بازی با استقلال در پیش خواهیم داشت.

عبدی: پنالتی زدن را دوست دارم و استرسی نداشتم

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر به این نکته اذعان کرد که تیمش در مصاف با استقلال خوش‌شانس هم بوده است.

مهرداد عبدی درباره پیروزی تیمش برابر استقلال در جام حذفی اظهار داشت: ما کار بزرگی انجام دادیم و تیمی را که در لیگ برتر و جام حذفی شکست نخورده بود، در نهایت از پیش رو برداشتیم. خوشبختانه هواداران نساجی هم در ورزشگاه حضور داشتند و این برد را به آنها و مردم مازندران تقدیم می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا قبول داری تیم‌تان خوش‌شانس بود که در جریان بازی گلی از استقلال دریافت نکرد؟»، گفت: بله، ما در برخی صحنه‌ها خوش‌شانس بودیم، ولی فوتبال همین است و تیمی که از موقعیت‌ها استفاد نکند، ضرر خواهد کرد. البته ما هم می‌دانستیم جلوی استقلال چگونه بازی کنیم و ارزش این برد شک نکنید که زیاد است. ما تیمی را در ورزشگاه آزادی شکست دادیم که تا به اینجای فصل نباخته بود.

هافبک تیم فوتبال نساجی درباره پاسخ به این سؤال که موقع زدن پنالتی استرس نداشته است، تصریح کرد: خیر، من در سایپا و گل‌گهر هم پنالتی‌زن اول بودم و پنالتی زدن را دوست دارم. در آن لحظه هم استرسی نداشتم و خوشبختانه توپ تبدیل به گل شد.

عبدی در پایان در مورد شانس قهرمانی تیمش در جام حذفی خاطرنشان کرد: ما به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم، ولی ابتدا بازی با مس مهم است. حالا انتظارات از نساجی بیشتر شده است و قطعاً در بازی با مس کرمان کار سخت‌تری نسبت به بازی با استقلال در پیش خواهیم داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها