شکایت عمران‌زاده از استقلال رد شد

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ، در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

شکایت عمران‌زاده از استقلال رد شد

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون، آرای خود را درباره تعدادی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرد که به شرح زیر است:

* در پی شکایت مهدی ایزدی از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 810 میلیون ریال بابت اصل خواسته و 17 میلیون و 658 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 680 میلیون ریال، قرار رد صادر کرد.

* با توجه به شکایت محمود خمیس از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 34 میلیون ریال، بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت محمدرسول حسینی از باشگاه چوکای تالشیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ هشت میلیون و 720 هزار ریال در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت حسین کوهستانی از باشگاه بنیامین ورزش پارسه (دارایی)، این باشگاه به پرداخت مبلغ 150 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ سه میلیون و 270 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت محمد هادی یعقوبی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 16 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت حنیف عمران‌زاده از باشگاه استقلال تهران، کمیته وضعیت دعوی خواهان را مستند به بند 11 ماده 11 آیین‌نامه دادرسی کمیته وضعیت مصوب 1396 مردود اعلام کرد.

* در پرونده شکایت هیئت فوتبال استان بوشهر از بهنام عسگرخانی مبنی بر خروج از استان، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 25 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت میلاد نوری از باشگاه صنعت مس کرمان، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان در تمام موارد خواسته قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ، در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها