قائدرحمتی: پرسپولیس همیشه خطرناک است/ اگر اشتباه کنیم، حذف می‌شویم

تمام هدف ما این است که جدا از انجام یک بازی خوب، برنده از زمین بیرون آمده و به دور بعد راه پیدا کنیم.

قائدرحمتی: پرسپولیس همیشه خطرناک است/ اگر اشتباه کنیم، حذف می‌شویم

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد، پرسپولیس حریف تیمش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی همیشه تیمی خطرناک است و در مصاف با این تیم فرصت اشتباه نخواهند داشت.

محمود قائدرحمتی درباره لغو بازی تیمش برابر پرسپولیس و اینکه قرار است این دو تیم فردا برابر این تیم قرار بگیرند، گفت: متأسفانه شرایط آب و هوایی مناسب نیست و در نهایت هم مسئولان تصمیم به لغو بازی گرفتند. امیدوارم فردا حداقل شرایط بهتر شود تا هر دو تیم بتوانند فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به دیدار حساس تیمش برابر پرسپولیس تصریح کرد: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و هر تیمی دوست دارد به فینال برسد و قهرمان شود که ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. قطعاً بازی سختی داریم، ولی تمام هدف ما این است که جدا از انجام یک بازی خوب، برنده از زمین بیرون آمده و به دور بعد راه پیدا کنیم.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند پرسپولیس از روزهای اوج خود فاصله گرفته است، خاطرنشان کرد: پرسپولیس همیشه خطرناک است. این تیم در زمین خودش به دنبال برد است و اتفاقاً از حمایت هوادارانش هم بهره می‌برد. آنها بازیکنان تأثیرگذاری دارند و اگر در این بازی اشتباه کنیم حذف می‌شویم. البته کادر فنی‌مان در مورد پرسپولیس نکات لازم را به ما گفته است و تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد ممکن را در این بازی داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها