از باشگاه می‌خواهم به بیانیه‌نویسی خاتمه بدهد

مجیدی: در زمین حریف استقلال نشدند

هواداران بدانند که من و بازیکنان تمام تمرکزمان از امروز فقط روی بازی ها است. به حواشی هیچ توجهی نخواهیم کرد.

مجیدی: در زمین حریف استقلال نشدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی پیش از بازی استقلال در جام حذفی اظهار داشت: قبل از هرچیز درگذشت بیت الله خندان خبرنگار خوب استقلالی را به جامعه ورزش و خبرنگاران محترم تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: اعتقادم این است که در 24 هفته ای که از لیگ گذشت و اسقلال هیچ شکستی نداشت، حریف ما در زمین نشدند و می خواهند الان بازی را به بیرون از زمین ببرند. به خاطر همین با بازیکنانم صحبت کردم و از آن ها خواستم تا آخر فصل هیچ صحبتی در مورد داروی یا مسائل دیگر نکنند. تمام تمرکزشان را روی بازی بگذارند تا در هر دو جام موفق باشیم و هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی استقلال گفت: بازیکنانم باید بدانند برای ادامه راه و قهرمانی در بازی های آینده فقط با حریف بازی ندارند. درخواستم از باشگاه این است که به این روند بیانیه‌نویسی خاتمه بدهند. حرف نزده را می‌شود همیشه زد. در پایان فصل می‌توانیم خیلی مسائل را عنوان کنیم. بعد از بازی با پیکان از بازیکنانم خواهش کردم کلا لیگ را فراموش کنند و تمام تمرکزشان را روی جام حذفی بگذارند. دو سال پیاپی به فینال رفتیم ولی موفق به کسب جام نشدیم. این فصل شرایط خوبی برای قهرمانی داریم. امیدوارم بچه ها همانطور در این 24 هفته پرتلاش بودند و با تمام مشکلات تمام توانشان را گذاشتنند، در این سه بازی هم همینطور کار کنند تا انشاالله قهرمانی جام حذفی را برای هوادارن به ارمغان بیاوریم.

مجیدی تصریح کرد: هواداران بدانند که من و بازیکنان تمام تمرکزمان از امروز فقط روی بازی ها است. به حواشی هیچ توجهی نخواهیم کرد. همانطور که 24 هفته بدون شکست بودیم این روند را ادامه می دهیم امیدوارم در پایان فصل بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها