امیدوارم داور بهترین فرد حاضر در میدان باشد

فاضلی: به دنبال برد مقابل پرسپولیس هستیم

در یکی دو پست نفرات ما استحقاق به تیم ملی را دارند، امیدوارم اسکوچیچ این موضوع را مدنظر داشته باشد.

فاضلی: به دنبال برد مقابل پرسپولیس هستیم

وحید فاضلی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: موردی که در ابتدا میخواهم بگویم این است که بیانیه ها دو روی سکه دارد. فدراسیون باید نگاه مهربانانه ای به باشگاه ها داشته باشد. نباید بین فدراسیون و باشگاه ها فاصله بیفتد.

وی ادامه داد: باشگاه ها هم باید بتوانند نظرات و پیشنهادات خود را در فضایی مسالمت آمیز بیان کنند و فضا به سمتی نرود تا باشگاه هایی که بیانیه نمی‌دهند تصور کنند حق شان ضایع می‌شود. طرف دیگر سکه هم باشگاه ها هستند. آنها هم باید کمک کنند فضای فوتبال ما به سمت آرامش برود.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: همان گونه که علی دایی افتخار فوتبال کشورمان هفته گذشته حضور افتخارآمیزی در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی داشت، باید بدانیم فوتبال یک بازی است و نباید در آن دنبال کینه و کدورت باشیم. همه کمک کنیم تا فضای سالمی شکل بگیرد.

فاضلی افزود: در باره بازی باید بگویم که پرسپولیس تیم باشخصیتی است که نیازی به تعریف ما ندارد، از لحاظ فنی الگوها و فلسفه خاص خودش را دارد، کادر فنی و بازیکنان خوبی هم در این تیم حضور دارند که جزو شاخص‌های لیگ ما است. پرسپولیس به خوبی از اشتباهات حریفان استفاده می‌کند و بیشتر بردهایش در این فصل هم روی استفاده از اشتباهات حریفان رقم خورده است.

وی تصریح کرد: ما هم آماده این مسابقه هستیم، خیلی تمرین کرده‌ایم، امیدواریم و تلاش می‌کنیم با توپ یا بدون توپ عملکرد خوبی مقابل تیم بزرگ پرسپولیس داشته باشیم. قهرمانی جام حذفی برای هر تیمی جذابیت دارد. بازیکنان ما هم این موضوع را درک می‌کنند که می‌توانند با سه بازی قهرمان جام حذفی شوند و سهمیه آسیا بگیرند. بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار داریم، هر چند بازی فردا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود اما با کمک بازوهای باتجربه و قوی خود می‌توانیم این شرایط را کنترل کنیم. امیدواریم در یک بازی پایاپای، جوانمردانه و فنی بتوانیم برد را کسب کنیم. امیدواری آخر من هم این است که فردا داور مسابقه، بهترین فرد میدان باشد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد دلیل حضورش در اتاق مربیان پرسپولیس پیش از برگزاری نشست خبری پاسخ داد: اتفاق خاصی نیفتاد، خوش و بش ساده‌ای بود. با یحیی گل محمدی در مورد شرایط روز فوتبال صحبت کردیم، مشکل خاصی نبود. او بزرگ ما است و به دلیل احترامی که برایش قائل هستم گفتم عرض ادبی کرده باشم. این مسائل در فوتبال ما عادی است. باید کوچک‌تر احترام بزرگ‌تر را حفظ کند. باز هم اگر شرایطش پیش بیاید خدمت بزرگترهای فوتبالمان می‌رسم. 

فاضلی در خصوص دلیل غیبت مهدی رحمتی در نشست خبری قبل از بازی توضیح داد: طبق هماهنگی که با رحمتی داشتم از روز قبل در تهران بودم که در این نشست شرکت کنم. او همراه تیم به تهران آمده است. 

وی در مورد احتمال لغو این مسابقه با توجه به شرایط جوی تهران اظهار داشت: تیم ما برای این مسابقه آمادگی کامل دارد، بازیکنانمان هم همین وضعیت را دارند. ما آماده هستیم اما سلامتی بازیکنان و تماشاگران هم برای ما مهم است و امیدواریم بهترین تصمیم گرفته شود، هر تصمیمی که گرفته شود به آن احترام می‌گذاریم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اظهارنظرش مبنی بر اینکه آلومینیوم اهداف خیلی بزرگی دارد که نمی‌خواهد آن را در ملأ عام عنوان کند، و آیا قهرمانی جام حذفی جزو این اهداف بزرگ است و اینکه تیمشان مقابل برد مقابل پرسپولیس چه مقدار انگیزه دارد گفت: از لحاظ مهر‌ه‌ای بازیکنان خوبی داریم که شرایط را درک می‌کنند. قهرمانی جام حذفی هم برای آنها اتفاق خوبی است، هر چند خیلی از بازیکنان تجربه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارند ولی باز هم دوست دارند این عنوان را کسب کنیم، این موضوع خوب است و ما هم به بازیکنان آلومینیوم کمک کرده و پا به پای آنها تلاش می‌کنیم. امیدواریم به این خواسته برسند زیرا این اتفاق دور از دسترس نیست. امیدوارم در یک بازی پایاپای و جوانمردانه برنده شویم. 

فاضلی در پایان خاطرنشان کرد: محمد نوازی، مهدی رحمتی جزو افرادی هستند که سال‌ها در این فوتبال بوده‌اند. خود من هم شناخت خوبی از سطح بازیکنان لیگ دارم. احتمال می‌دهیم فردا اسکوچیچ برای تماشای بازی به ورزشگاه بیاید. پیشنهاد می‌کنم نگاه مهربانانه‌ای به بازیکنان ما داشته باشد. در یکی دو پست نفرات ما استحقاق به تیم ملی را دارند، امیدوارم اسکوچیچ این موضوع را مدنظر داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها