مرفاوی: حسینی نبود استقلال شکست را تجربه می‌کرد

با اخراج داسیلوا شرایط برای استقلال سخت‌تر شد و بازیکنان در زمین دوندگی‌های زیادی را انجام دادند.

مرفاوی: حسینی نبود استقلال شکست را تجربه می‌کرد

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه این تیم چقدر شانس قهرمانی دارد بیان داشت: قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس است.

عبدالصمد مرفاوی پیشکسوت استقلال در خصوص تساوی این تیم مقابل پیکان در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال بازی را خوب شروع کرد و می‌توانست در همان دقایق ابتدایی گلزنی هم بکند اما در ادامه تیم پیکان بود که توانست سوار بر بازی شود و حتی در بعضی از دقایق می‌توانست گلزنی هم بکند.

وی ادامه داد: با اخراج داسیلوا شرایط برای استقلال سخت‌تر شد و بازیکنان در زمین دوندگی‌های زیادی را انجام دادند که همین باعث شد در دقایق پایانی از شرایط بدنی عقب بیفتند.

مرفاوی در خصوص عملکرد خطوط مختلف استقلال در زمین خاطرنشان کرد: خط دفاع بعد از اخراج داسیلوا اشتباهات زیادی را مرتکب شد و اگر حسینی نبود شاید استقلال اولین شکست فصل را تجربه می‌کرد. در خط حمله هم استقلال با تغییرات مختلف نتوانست موفق به گلزنی شود. همان طور که من در گذشته گفتم هنوز حضور زستد در ترکیب استقلال برایم عجیب است.

مرفاوی خاطرنشان کرد: درست است که زستد در دربی موفق به گلزنی شد اما در خیلی از بازی‌های دیگر نتوانسته انتظارات را برآورده سازد. استقال اگر می‌خواهد قهرمان شود باید تغییراتی را در تیم خود ایجاد کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه این تیم چقدر شانس قهرمانی دارد بیان داشت: قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس است اگر استقلال پیکان را شکست می‌داد تا حدودی قهرمانی‌اش مسجل می‌شد اما به هر حال هنوز اختلاف شش امتیازی پابرجاست و همین یک نقطه قوت برای این تیم محسوب می‌شود. استقلال اگر بتواند مقابل سپاهان و فولاد نتیجه بگیرد قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

مرفاوی در خصوص قرعه ایران در جام جهانی 2022 قطر اذعان داشت: قرعه نسبتا خوبی نصیب تیم ملی شده است و به نظرم تیم ملی می‌تواند با یک برنامه‌ریزی مناسب به دور دوم جام جهانی صعود کند. سخت‌ترین بازی ما مقابل انگلیس است که یکی از قدرت‌های فوتبال دنیا است اما ما مقابل برنده پلی آف و آمریکا می‌توانیم به پیروزی برسیم.

پیشکسوت فوتبال در پایان در خصوص اینکه اسکوچیچ باید روی نیمکت تیم ملی حضور داشته باشد یا خیر گفت: اسکوچیچ نتایج خوبی را با تیم ملی گرفته است در حال حاضر بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها