اصولی: برای بازی های تدارکاتی تیم ملی منتظر قرعه کشی جام جهانی هستیم

طبق گزارشی که به من رسیده، تاکنون حدود 2 هزار بلیت فروخته شده است.

اصولی: برای بازی های تدارکاتی تیم ملی منتظر قرعه کشی جام جهانی هستیم

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در انتظار قرعه تیم ملی در جام جهانی هستیم تا بازی های تدارکاتی را برنامه ریزی کنیم.

احسان اصولی در مورد حضورش در آخرین تمرین تیم ملی فوتبال قبل از بازی با لبنان اظهار داشت: به همه اصحاب رسانه و خبرنگارانی که در این چند روز زحمت کشیده و اخبار را‌‌‌‌‌‌‌‌ به خوبی پوشش دادند. خسته نباشید و خداقوت می‌گویم. تیم در وضعیت بسیار خوبی است. حمید استیلی بحث‌های جزئی‌تر را‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گوید. ان‌شاءالله همه چیز برای برگزاری یک بازی بسیار خوب آماده است. امیدوارم مقتدرانه مقابل لبنان بازی کنیم.

وی در مورد اختلالات ایجادشده در سامانه بلیت فروشی دیدار ایران و لبنان پاسخ داد: ازدحام و مراجعه خرید بلیت زیاد است، هموطنان و همشهریان عزیز ما در ساعات ابتدایی بلیت فروشی درخواست زیادی داشتند، به همین دلیل سایت دچار اختلال و کندی شد. البته این سایت به شکل مطلق قطع نشد اما کند شد. دوستان فنی مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌ رفع و رجوع خواهند کرد. سایت ثبت احوال هم باید همزمان تایید هویت افراد را‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهد، بنابراین ارتباطات کمی کند شد، البته به من اطلاع دادند سامانه بلیت فروشی و ثبت استعلام‌ها مشکلاتش در حال حل شدن است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: طبق گزارشی که به من رسیده، تاکنون حدود 2 هزار بلیت فروخته شده است.

اصولی در مورد اینکه آیا قرار است یک سوم از ظرفیت ورزشگاه قرار است در دیدار فردا پر شود یا 50 درصد گفت: تا الان به ما گفته‌اند یک سوم ظرفیت ورزشگاه بلیت‌فروشی می‌شود، شاید در ادامه موضوع دیگری را‌‌‌‌‌‌‌‌ ابلاغ و اعلام کنند.

وی در مورد احتمال حضور بانوان در ورزشگاه برای تماشای بازی با توجه به اینکه برخی از آنها بلیت خریداری کرده‌اند اظهار داشت: در مورد این موضوع هم هماهنگی‌هایی انجام می‌شود و در ادامه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد هجمه های ایجادشده علیه دراگان اسکوچیچ پس از توئیت احمدرضا براتی و نام بردن از علی دایی به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربی تیم ملی تصریح کرد: چند بار درباره این موضوع صحبت کردم و حرف‌هایم تکراری می‌شود. عزم و تصمیم مجموعه هیأت رئیسه حمایت از اسکوچیچ است. معدل عملکرد او را‌‌‌‌‌‌‌‌ خوب و قابل قبول ارزیابی می‌کنیم. همچنان در خدمت اسکوچیچ خواهیم بود، در مورد توئیت براتی هم باید بگویم با وی صحبت کردم. او توئیتش را‌‌‌‌‌‌‌‌ اصلاح کرد و مقصودش آن چیزی که برداشت شد، نبود. وقتی در جلسه هیأت رئیسه بحثی می‌شود، یکی از اعضایی که نسبت به عملکرد اسکوچیچ نگاه حمایتی دارد براتی است و ان‌شاءالله این موضوع تداوم خواهد داشت.

اصولی در خصوص برنامه‌های فدراسیون فوتبال برای حضور مناسب تیم ملی در جام جهانی پاسخ داد: برای اینکه تیم ملی بتواند با آماده‌ترین شکل ممکن در جام جهانی حضور پیدا کند برنامه‌ریزی‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادیم. منتظر قرعه‌کشی هستیم تا گروه و حریفان تیم ملی مشخص شوند. این موضوع در برنامه‌ریزی‌های بعدی و مذاکراتی که با تیم‌های مختلف برای برگزاری بازی‌های دوستانه خواهیم داشت خیلی تأثیر گذار است.

وی در مورد اینکه آیا اسکوچیچ هم برای مراسم قرعه کشی جام جهانی به قطر می‌رود، گفت: بله، او هم به قطر می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها