مهاجری: سرمربیگری نفت ریسک بزرگی بود

جا دارد از تلاش های همکاران و دوستان خودم آقای کمالوند و آقای فکری تشکر کنم.

مهاجری: سرمربیگری نفت ریسک بزرگی بود

سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان از تلاش های فراز کمالوند و محمود فکری در گذشته برای این تیم تشکر کرد.

رضا مهاجری درباره حضورش در نفت مسجدسلیمان بیان کرد: واقعیت این است که با توجه به شرایط نفت مسجدسلیمان ظاهر کار این است که کار بسیار سختی خواهیم داشت اما وقتی پیشنهاد به من شد، با بررسی جوانب تصمیم به همکاری گرفتم و هدایت تیم را قبول کردم.
او ادامه داد: جا دارد از تلاش های همکاران و دوستان خودم آقای کمالوند و آقای فکری تشکر کنم. به هر حال آنها هم زحمت خود را برای نفت مسجدسلیمان کشیدند اما به هر دلیلی نتوانستند نتایج لازم را کسب کنند. انشاالله بتوانیم با کار سخت و تلاش تیم را به شرایط بهتری برسانیم و در لیگ برتر حفظ کنیم.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کند این تیم در لیگ برتر می ماند، گفت: 7 هفته باقی مانده و امیدمان به خدا است. واقعیت این است که ریسک بزرگی انجام دادم اما تجربه این روزهای سخت را در ماشین سازی دارم. وقتی که تیم شرایط خوبی نداشت و با حضور در این تیم توانستیم نتایج خوبی بگیریم و در لیگ برتر باقی بمانیم. اینجا البته کار سخت تر است اما اگر کار راحت بود، سراغ ما نمی آمدند.
مهاجری در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد:امیدوارم با کار و تلاش و همدلی زیاد بتوانیم جواب اعتماد مدیریت باشگاه نفت را بدهیم. الان زمان ایراد گرفتن از گذشته نیست. همه باید پای کار بیایند و کمک کنند تا در 7 بازی آینده شرایط خوبی را رقم بزنیم و نتایج لازم را کسب کنیم. چیزی که ما را امیدوار می کند تعطیلی حدودا یکماهه لیگ برتر بعد از بازی های هفته بیست و چهارم است. آنجا زمان داریم تا کار کنیم و بتوانیم تفکرات خودمان را پیاده کنیم.
او درباره شناختش از نفت مسجدسلیمان گفت: تیم به غیر از یکی دوپست در سایر پست ها بازیکنان خوبی دارد و ظرفیت مناسبی وجود دارد. این بچه ها می توانند فعل خواستن را صرف کنند و در نهایت موجب شادی مردم خوب مسجدسلیمان شوند.
مهاجری در پایان افزود: حضور هواداران خوب مسجدسلیمانی کنار تیم بسیار مهم است.  از همه این عزیزان می خواهم کمک کنند و حمایت شان ادامه دار باشد. امیدوارم هرچه زودتر حضور هواداران در ورزشگاه ها هم آزاد شود و بتوانیم از سرمایه خوب هواداران هم استفاده کنیم. مردمی که عاشقانه از این تیم حمایت می کنند، یکی از ابزارهای مهم نفت است که انرژی مثبتی به ما می دهد و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل در کنار یکدیگر جشن بقا بگیریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها