حرکات گل‌محمدی باورم نمی‌شد

روشن: پرسپولیسی‌ها می‌بردند باز هم این حرف‌ها را می‌زدند؟

برای پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم، چون می‌دانم اگر این دو تیم قوی باشند برای فوتبال ایران کمک بزرگی هستند.

روشن: پرسپولیسی‌ها می‌بردند باز هم این حرف‌ها را می‌زدند؟

پیشکسوت استقلال با اشاره به اعتراض اعضای تیم پرسپولیس به اتفاقات رخ داده در دربی ۹۸ گفت: اگر پرسپولیس به برتری می‌رسید باز هم این حرف‌ها زده می‌شد؟ 

حسن روشن  درباره تساوی یک - یک تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی 98، عنوان کرد: توقع بیشتری از بازیکنان استقلال، ‌مخصوصاً جوان‌تر‌ها داشتم. شاید جو دربی آنها را گرفته بود و نتوانستند پتانسیل‌شان را کامل‌ نشان دهند. حسین‌زاده و دیگر جوان‌های تیم در حد خودشان نبودند. پیش از تعویض‌ها در زمین اصلاً فوروارد نداشتیم ولی بعد از تعویض‌ها وضعیت تیم خوب شد. حضور صالح حردانی خیلی خوب بود و به تیم کمک کرد و روی حرکت او به گل رسیدیم.

وی گفت: در نیمه دوم مشخص بود که بازی مساوی می‌شود. پرسپولیس در نیمه دوم عقب نشست و همین موضوع به استقلال کمک کرد تا به چیزی که می‌خواهد برسد. شکست در دربی می‌توانست ضربه بزرگی برای استقلال باشد ولی خداراشکر نتیجه لازم گرفته شد. به طور کلی بازی تعادل داشت و بهترین نفر در بازی داور بود.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه این تساوی صددرصد به نفع استقلال شد، تصریح کرد: فکر می‌کنم نتیجه عادلانه‌ای رقم خورد ولی اینکه استقلال به پرسپولیس امتیاز بیشتری نداد خیلی مهم بود. با حفظ فاصله در صدر جدول خیال استقلال برای ادامه مسابقات راحت‌تر خواهد بود. با نتیجه‌ای که در دربی رقم خورد، تقریباً قهرمانی استقلال مسجل شد. استقلال بازی‌های سخت دیگری مثل دیدار با سپاهان و فولاد را در پیش دارد ولی تصور می‌کنم می‌توانیم از پس این بازی‌ها نیز برآییم.

روشن درباره حواشی بازی و درگیری گل‌محمدی با داور عنوان کرد: یحیی همیشه به آرامش معروف بوده است و در زمان فوتبال بازی کردنش نیز همینطور آرام بود. باور نمی‌کردم که او این حرکات را انجام دهد. گل‌محمدی به عدم تعویض اعتراض داشت ولی این به داور چهارم ربط دارد و نه داور وسط. وقتی تابلو بالا می‌رود، باید تعویض انجام شود و این طبیعتاً به داور وسط مربوط نبود.

وی درباره اینکه پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند که حق تیم‌شان خورده می‌شود و نتایج و اتفاقات از بیرون رخ می‌دهد، گفت: اگر اینطور باشد که 5 سال است آنها قهرمان شده‌اند و باید به قهرمانی آنها نیز شک کرد. برای پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم، چون می‌دانم اگر این دو تیم قوی باشند برای فوتبال ایران کمک بزرگی هستند. این همه گفته شد وزیر در قهرمانی‌های پرسپولیس نقش داشته ولی او چه کاره بود؟ مگر وزیر گفت توپ را گل کنید؟ اگر پرسپولیس در این بازی برنده می‌شد باز هم این حرف‌ها به میان می‌آمد؟ مطرح کردن این حرف‌ها و حاشیه‌ها درست نیست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها