دوست دارم از فولاد لژیونر شوم

شاه‌عباسی: نکونام مانند مربیان اروپایی است

همه بازیکنان تلاش می‌کنند و در نهایت سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد که کدام نفرات بازی کنند.

شاه‌عباسی: نکونام مانند مربیان اروپایی است

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان امیدوار است که با درخشش در این تیم لژیونر شود. 

سینا شاه‌عباسی در مورد پیروزی 2 بر یک فولاد خوزستان برابر تراکتور در تبریز اظهار داشت: پس از باخت خانگی برابر ذوب‌آهن، با یکدیگر هم‌قسم شده بودیم تا تراکتور را شکست بدهیم. خوشبختانه به هدف‌مان رسیدیم و خوشحالی من زمانی دوچندان شد که در این بازی، اولین گلم را در لیگ برتر به ثمر رساندم تا یک روز فراموش‌نشدنی برای من رقم بخورد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا لیگ بیست‌ویکم برای او راضی‌کننده بوده است یا خیر، عنوان کرد: فکر می‌کنم در 12 بازی به میدان رفتم و دوست دارم پیشرفت کنم. همه بازیکنان تلاش می‌کنند و در نهایت سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد که کدام نفرات بازی کنند. در فولاد همه به فکر موفقیت تیم هستند و این از هر چیزی مهمتر است.

مدافع فولاد درباره مهمترین هدف خود در این تیم به تسنیم گفت: دوست دارم در این تیم بدرخشم و می‌خواهم آنقدر خوب کار کنم که از فولاد لژیونر شوم. آقا جواد (نکونام) یک مربی فوق‌العاده است. او سال‌ها در اسپانیا حضور داشته و رفتارها و تفکراتش مانند مربیان اروپایی است. ما از صبح در خدمت کادر فنی هستیم و این روشی است که در تیم‌های اروپایی دیده می‌شود.

شاه‌عباسی راجع به تقابل قهرمان فصل گذشته جام حذفی با فجر سپاسی شیراز خاطرنشان کرد: ما به جایگاه حریف توجه نمی‌کنیم و می‌دانیم که همه بازی‌ها سخت و غیرقابل پیش‌بینی هستند. با این حال به چیزی جز کسب سه امتیاز فکر نمی‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها