ماجدی: برای سرپرستی فدراسیون با کسی لابی نکردم

سرپرستی فدراسیون فوتبال توفیقی بود که خداوند به بنده به عنوان یک فوتبالی اعطا کرد و برای رسیدن به این جایگاه با کسی لابی نکردم

ماجدی: برای سرپرستی فدراسیون با کسی لابی نکردم

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: برای رسیدن به این جایگاه با کسی لابی نکردم و برای موفقیت در این سمت به کمک همه دلسوزان فوتبال نیاز داریم.

میرشاد ماجدی صبح امروز دوشنبه 23 اسفندماه در مجمع عمومی هیات فوتبال استان مرکزی که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، برخی مسئولان فدراسیون و روسای هیئات فوتبال شهرستان‌های استان مرکزی برگزار شد، گفت: امروز فوتبال ما نیاز به تغییر دارد و اگر تغییر نکنیم در همین جایگاه خواهیم ماند. به عنوان سرپرست فدراسیون از شما می‌خواهم که همراهی کنید و برای تغییر تلاش کنید.

وی با بیان اینکه در این مسیر باید نگاه ویژه ای به جوانان داشته باشیم، افزود: استان مرکزی سرزمین نوابغ و بزرگان است و امروز خوشحال هستیم که این استان تمام معیارهای فوتبالی شدن را دارد.

وی ادامه داد: سرپرستی فدراسیون فوتبال توفیقی بود که خداوند به بنده به عنوان یک فوتبالی اعطا کرد و برای رسیدن به این جایگاه با کسی لابی نکردم و برای موفقیت در این سمت به کمک همه دلسوزان فوتبال نیاز داریم.

ماجدی گفت: در ۴ ماه اخیر بیش از ۳۰ هزار استعداد فوتبالی را در سراسر کشور شناسایی کرده ایم و جالب است بدانیم که هدفگذاری فدراسیون اسپانیا، رسیدن به ۲۵ هزار استعداد در برنامه سال ۲۰۲۴ است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در این مراسم گفت: در ۵ سال اخیر ۳۰ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال به سرانه زیرساخت های فوتبالی استان اضافه شده است.

عابد حقدادی افزود: با حضور تیم های آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه در لیگ های برتر و لیگ دسته اول، ترمیم زیرساخت استادیوم های اراک و ساوه ضروری بود که برای این مهم حدود ۷۰ میلیارد ریال هزینه انجام شد و همچنان ادامه دارد.

محمدرضا غفاری رییس هیات فوتبال استان مرکزی هم در این مراسم گفت: با حضور تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر، تعداد مدارس فوتبال استان در دوسال اخیر دو برابر شده است.

وی ادامه داد: هیات فوتبال استان مرکزی امروز یکی از هیات های خوب و برخوردار فوتبال کشور است و در تمامی رده های سنی در سطح استان مسابقات فوتبال برگزار می شود.

در این مجمع، انتخابات اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان مرکزی برگزار و محسن حاتمی با ۲۳ رای به عنوان نایب رئیس آقایان، سعیده دربندی با ۲۵ رای به عنوان نایب رئیس بانوان، سیدمرتضی میرحسینی با ۲۳ رای به عنوان نماینده هیات های فوتبال شهرستان ها و ابوطالب اسماعیلی با ۲۳ رای به عنوان نماینده باشگاه های هیات رئیسه هیات فوتبال استان مرکزی انتخاب شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها