مرادمند و یزدانی زیر برجک نگهبانی!

پس از ویدئوها و عکس هایی که از این دو بازیکن در مسیر جدایی آنها از استقلال منتشر شده بود، حالا شاهد عکس دیگری هستیم که آنها را در حین انجام خدمت سربازی نشان می‌دهد.

مرادمند و یزدانی زیر برجک نگهبانی!

ی هفته‌های اخیر فارغ از صدرنشینی استقلال که تحسین بسیاری از اهالی فوتبال را به همراه داشته، موضوع داغ دیگری هم پیرامون این تیم مطرح بوده و آن هم جدایی دو بازیکن این تیم برای انجام خدمت سربازی بوده است.

سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو بازیکن ثابت قلب خط دفاعی آبی‌پوشان در مصاف لیگ بیستم بودند و پس از حواشی زیادی که در مورد فرارسیدن زمان خدمت سربازی آنها ایجاد شد، به هر ترتیبی که بود از استقلال جدا شدند و با توجه به پایان پنجره نقل و انتقالات شانس حضور در فجرشهید سپاسی شیراز را پیدا نکردند تا در دیگر تیم نظامی فوتبال کشور یعنی ملوان بندرانزلی به کارشان ادامه بدهند.

پس از ویدئوها و عکس هایی که از این دو بازیکن در مسیر جدایی آنها از استقلال منتشر شده بود، حالا شاهد عکس دیگری هستیم که آنها را در حین انجام خدمت سربازی نشان می‌دهد؛ جایی که آنها با همراهی یک شخص سوم که از هم دوره‌های آموزشی دو بازیکن سابق استقلال به شمار می رود، در حالی که برجک نگهبانی در تصویر پشت آنها مشخص است، دیده می‌شوند و شاید حتی این عکس در هنگام تغییر پست نگهبانی گرفته شده باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها